شناسه خبر : 7828 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت با اشاره به احتمال تمدید دوره فعالیت دبیرکل ایرانی مجمع کشورهای صادرکننده گاز گفت: نشست سران «جی.ای.سی.اف» (اوپک گازی) دوم آذرماه در تهران برگزار می‌شود.

مهر: مدیرعامل شرکت راه‌آهن با تاکید بر اینکه واگذاری شرکت رجا اشتباه بود، گفت: این کار کاملاً اشتباه بود، اما دیگر امکان بازگشت این شرکت‌ وجود ندارد.

تسنیم: رئیس سازمان امور اراضی گفت: از کلیه واگذاری‌های اراضی ملی و دولتی به دانشگاه آزاد درحال جمع‌آوری اطلاعات هستیم. بر این اساس اراضی‌ای که دانشگاه آزاد دریافت کرده، اما طرحی در آنها اجرا نشده است، باز پس گرفته می‌شود.

ایسنا: آمارهای گمرک از میزان واردات خودرو سواری در هفت ماه گذشته از سال نشان می‌دهد که در این مدت 23 هزار و 786 دستگاه خودرو سواری به ایران وارد شده و این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته 74 هزار و 136 دستگاه خودرو سواری به کشور وارد شده بود که این به معنای کاهش 68درصدی واردات خودرو در مدت یادشده است.

فارس: مدیر ارشد اجرایی «لوفت‌هانزا تکنیک» یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات تعمیر، نگهداری و اورهال هواپیما در جهان از آمادگی این شرکت برای احداث مرکز تعمیر در ایران یا با شراکت خطوط هواپیمایی ایران خبر داد.

ایرنا: قائم مقام بانک مرکزی، میزان بدهی بخش دولتی به نظام بانکی را 154هزار میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این میزان بدهی‌ها سبب کاهش اعتبارات و ارائه تسهیلات بانکی شده است.

مهر: معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از سپرده‌گذاری بیش از سه هزار و ۸۶۳ میلیارد ریال توسط ۲۰ هزار و ۳۰۸ نفر در صندوق پس‌انداز مسکن یکم برای دریافت وام 80‌میلیونی خرید مسکن خبر داد.

تسنیم: وزیر نفت گفت: متهم نفتی پولی نپرداخته است و قرار هم نیست پولی بدهد، چون پولی ندارد.

فارس: یک مقام مسوول از پیشنهاد سناریوی نرخ دوم بنزین برای سال آینده برای کنترل قاچاق خبر داد و گفت: بر اساس این سناریو خودروها هر مقدار که نیاز داشته باشند، می‌توانند با کارت سوخت شخصی و قیمت ثابت سوختگیری کنند، اما اگر بخواهند از کارت سوخت جایگاه‌دار استفاده کنند باید مبلغ بیشتری بپردازند.

ایسنا: مدیرکل اقتصادی بانک مرکزی از افزایش نقدینگی به 872 هزار میلیارد تومان تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: نقدینگی در پایان نیمه نخست سال 94 با رشد 5 /11درصدی نسبت به اسفند سال گذشته و 5 /23درصدی نسبت به زمان مشابه پارسال روبه‌رو شده است.

مهر: وزیر خارجه بلژیک در دیدار با علی طیب‌نیا در تهران تصریح کرد: امیدوارم طی چند هفته آینده ارتباط وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی ایران با سوئیفت مجدداً برقرار شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها