شناسه خبر : 2652 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: وزیر نفت با بیان اینکه صنعت نفت کشورمان توانسته بخش عمده‌ای از سهم خود را در بازار به دست آورد، گفت: برخی از افزایش تولید ایران اظهار نارضایتی و آن را دلیلی برای کاهش قیمت می‌دانند، اما چنانچه قیمت نفت به 20 دلار هم برسد، برنامه افزایش تولید به میزان دوران قبل از تحریم‌ها ادامه خواهد داشت.
مهر: با وجود اینکه بانک مرکزی به بانک‌ها برای افزایش سقف وام ازدواج از ۳ به ۱۰ میلیون تومان یک ماه فرصت داده است اما برخی از آنها از شنبه گذشته پرداخت این میزان وام را آغاز کردند.
صداوسیما: معاون اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد گفت: نتیجه حاصل از آزمایش بنزین نمونه‌برداری‌شده در کشور نشان می‌دهد 83 درصد از بنزین مورد آزمون نمره قبولی کیفیت گرفته است.
ایلنا: مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد: همزمان با کاهش نرخ سود سپرده‌ها در سیستم بانکی کشور، بانک مسکن داوطلبانه نرخ سود تسهیلات حساب صندوق‌های پس‌انداز مسکن خود را دو درصد کاهش داد.
ایلنا: مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه تغییرات قیمت مسکن به میزان عرضه بستگی دارد، گفت: پیش‌بینی ما این است که امسال نرخ تورم مسکن از نرخ تورم عمومی بالاتر نرود و افزایش قیمت قابل توجهی نخواهیم داشت.
مهر: وزیر ارتباطات گفت: با توجه به ضرر و زیانی که در تلفن ثابت وجود دارد، تعرفه هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت از ۳۰ ریال به ۴۵ ریال افزایش یافته و از اول تیرماه اجرایی شد.
ایرنا: رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: واحدهای تولیدی که در سال 1395 فعالیت خود را آغاز می‌کنند از معافیت مالیاتی پنج‌ساله برخوردار می‌شوند.
فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲۶۶ فروند هواپیمای موجود در ناوگان ۱۰۰ فروند زمینگیر است و ۱۶۶ فروند عمر مفید ۲۳ سال دارند که باید تا یک سال آینده از رده خارج شوند.
تسنیم: رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: با توجه به اینکه نرخ تورم تک‌رقمی شده است، امیدواریم اقتصاد هم به ثبات و آرامش برسد و در این شرایط نرخ سود بانکی بیشتر از ۱۲ تا ۱۳ درصد مورد قبول نیست.
ایسنا: وزیر نیرو با بیان اینکه 40 سال قبل هر ایرانی سالانه بیش از 7500 مترمکعب آب تجدیدشونده در اختیار داشت، اما امروز این میزان به کمتر از 1400 مترمکعب رسیده، گفت: مطابق گزارش سازمان ملل همه مناطقی که سالانه کمتر از 1500 مترمکعب آب تجدیدشونده داشته باشند، وارد مرحله بحران شده‌اند.
ایسنا: وزیر اقتصاد استعفای سیدعباس حسینی را پذیرفت و محسن پورکیانی را به سمت مدیرعامل بیمه ایران منصوب کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها