شناسه خبر : 18937 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

مهر: معاون اول رئیس‌جمهوری با اعلام دو ماموریت ویژه به وزرای اقتصاد و صنعت گفت: طرح جامع مالیاتی باید هرچه سریع‌تر تکمیل و اجرا شده و نقشه راه صادرات غیرنفتی هم تدوین شود.
ایرنا: مارتین بنتورد، معاون مدیرعامل شرکت بوئینگ گفت: این شرکت برای فروش هواپیما به شرکت‌های ایرانی مشکلی ندارد و شرایط برای اخذ مجوز از اوفک مثبت است.
تسنیم: یک مقام ایرانی به رویترز گفت: به دلیل تاخیر در کسب مجوزهای لازم از سوی دولت آمریکا، تهران تعداد هواپیماهایی را که قصد دارد از ایرباس خریداری کند شش فروند کاهش داده و ممکن است یک هواپیما هم از خریدهای خود از بوئینگ کم کند.
ایلنا: رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: انبارهای اطراف تهران به‌زودی شناسنامه‌دار می‌شود چراکه بررسی‌ها نشان می‌دهد یکی از بزرگ‌ترین مکان‌های انباشت کالای قاچاق همین انبارهاست.
مهر: کوروش پرویزیان، رئیس کانون بانک‌های خصوصی از رایزنی بانک‌ها برای توقف موقت کاهش نرخ سود بانکی خبر داد و گفت: از دولت، بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار خواسته‌ایم اجازه دهند کاهش نرخ، روند منطقی خود را طی کند.
شانا: روند همکاری‌های مطالعاتی شرکت ملی نفت ایران و شرکت لوک اویل روسیه در دو میدان نفتی ایران، با حضور مدیران عامل دو شرکت در تهران بررسی شد.
صداوسیما: محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هنوز در بازار صادراتی گندم وارد نشده‌ایم، گفت: عراق و افغانستان واردکننده آرد هستند و ما با افزایش تولید و ذخایر گندم مواجهیم که با توجه به وجود ظرفیت‌های خوب در صنعت آردسازی لازم است بخشی از گندم تولیدی را صادر کنیم.
فارس: مجتبی خسروتاج، قائم‌مقام وزیر صنعت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با نماینده ویژه تجاری نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد که در زمینه اقتصادی به دنبال رابطه برد-برد با انگلیس هستیم.
ایلنا: علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی از تدوین برنامه عملیاتی برای صنعت بیمه خبر داد و گفت: صنعتی که باید ریسک‌ها را پوشش دهد، خود نباید در معرض ریسک باشد.
مهر: ولی‌الله سیف، رئیس ‌کل بانک مرکزی در کانال تلگرامی خود راجع به حذف ایران از فهرست سیاه FATF نوشت: رئیس پارلمان فرانسه تعلیق ایران را عامل موثر فشار بر آمریکا برای اجرای تعهداتش در برجام می‌داند.
ایسنا: محمدحسن مرادی، مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن از افتتاح 910 فقره حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم در روز بعد از تک‌رقمی شدن نرخ سود این تسهیلات خبر داد و افزود: پیش از آن، میانگین افتتاح حساب روزانه 384 فقره و در بهترین حالت 570 فقره در روز بود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها