شناسه خبر : 18739 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

اقتصادنیوز: تجارت خارجی ایران در نیمه اول امسال در حالی از مرز ۴۲ میلیارد و ۱۴ میلیون دلار گذشت که صادرات 7/21 میلیارد دلار و واردات 3/20 میلیارد دلار شد.
ایسنا: بر اساس گزارش بانک مرکزی، تسهیلات پرداختی بانک‌ها در پنج‌ماهه نخست سال ۱۳۹۵ به بخش‌های مختلف اقتصادی مبلغ ۱۷۷ هزار میلیارد تومان بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۴۹ هزار میلیارد تومان معادل ۳۹ درصد افزایش داشته است.
تسنیم: رئیس مرکز آمار ایران با بیان اینکه اطلاعاتی که از مردم جمع‌آوری می‌شود در سطح فردی، صد درصد محرمانه است، گفت: به هیچ وجه اطلاعاتی که در مرکز آمار وجود دارد، در اختیار سازمانی دیگر یا مراجع قضایی قرار نمی‌گیرد حتی با درخواست قضات عالی کشور.
ایرنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه استفاده دستگاه‌های اجرایی از تلگرام برای فعالیت‌های اداری اشتباه است، تاکید کرد: باید از این کار پرهیز شود.
صداوسیما: سازمان توسعه تجارت ایران مجوز ثبت سفارش و واردات گوشی‌های آیفون با نشان تجاری اپل را به 9 شرکت اعطا کرد. بر این اساس، شرکت‌های مدیا پردازش، توسعه سرمایه‌گذاری گروه آروند، شرکت تجاری دلتاهمراه پرداز شرق، سیب طلایی هوشمند، ماناتل پارس، ایرانیان قائم همراه، اکسیرتجارت صبا، الماس سیستم و دانیس امرتات مجاز به واردات اپل هستند.
تسنیم: وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از عملکرد صندوق توسعه ملی در خصوص پرداخت تسهیلات به شرکت‌های داخلی گفت: این صندوق که متعلق به ملت ایران است به راحتی به شرکت‌های خارجی تسهیلات ارزی می‌دهد اما این امکانات را در اختیار داخلی‌ها قرار نمی‌دهد.
فارس: معاون امور بانک و بیمه و شرکت‌های وزارت اقتصاد گفت: دولت تمامی مذاکرات و حتی مفاد برنامه اقدام و چارچوب زمانی اقدامات را با مجلس در میان گذاشته و به‌نظر نمی‌رسد نمایندگان لازم باشد در این زمینه قانونی را از مرحله تصویب بگذرانند.
ایسنا: آمارهای رسمی منتشر‌شده گویای آن است که تا پایان خرداد‌ماه سال جاری، اپراتورهای مختلف تلفن همراه بیش از ۲۱ میلیون و ۳۴۸ هزار مشترک اینترنت داشته‌اند.
مهر: رحیم میدانی، معاون وزیر نیرو با اشاره به سفر چند شرکت فعال آمریکایی در صنایع آب و فاضلاب به تهران گفت: ایران در چارچوب قوانین کشور محدودیتی برای همکاری با شرکت‌های آمریکایی در صنایع آب و فاضلاب ندارد.
فارس: غلام‌حیدر ابراهیم‌بای ‌سلامی، دبیر همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری با اشاره به برگزاری این همایش در روزهای آینده گفت: در حال حاضر هتل پنج‌ستاره خالی نداریم و از پنج میلیون گردشگر سالانه تنها ۲۵۰ هزار نفر برای کشور ارزآور هستند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها