شناسه خبر : 18473 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا
- سیدمحمد خاتمی با حضور در منزل فیض‌الله عرب‌سرخی و محسن امین‌زاده از بازداشت‌شدگان وقایع سال 1388 که به تازگی از زندان آزاد شده‌اند، با آنها دیدار کرد.
- سید‌محمد صدر: در همان زمانی که وزیر خارجه سوریه برای بررسی طرح روسیه برای تحویل تسلیحات شیمیایی این کشور در مسکو به سر می‌برد، بعضی مقامات ایران هم به روسیه رفتند که البته تبلیغاتی نشد و در نهایت به عدم وقوع جنگ منتهی شد.
- علی مطهری: طبق اطلاعات من، رفع حصر آقایان موسوی و کروبی نیاز به گذشت زمان دارد. مسوولان امنیتی و اطلاعاتی هنوز اعتماد کافی نسبت به هواداران سیاسی این آقایان ندارند.
- تکذیب ارسال نامه به اوباما از سوی اصلاح‌طلبان

اعتماد
- وزیر اطلاعات: نظام دوست ندارد، حتی یک نفر زندانی باشد.

ایرنا
- آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار با فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم: از مهم‌ترین راه‌های منحرف کردن جامعه، بی‌حجابی است.
- صادق زیباکلام استاد دانشگاه: مدت‌هاست که قشر تحصیل‌کرده جامعه، دشمنی با آمریکا را ارزش نمی‌داند.

- دفاع مطهری از کارنامه یک مدیر روحانی؛ توفیقی مناسب‌ترین گزینه وزارت علوم

فارس:
- سردار احمدی‌مقدم فرمانده ناجا: رفتن سردار رادان از سمت جانشینی فرماندهی ناجا شایعه است و او هیچ کجا نمی‌رود.
- الیاس نادران نماینده اصولگرای مجلس: خام‌خیالان مرعوب بدانند که به فضل الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و ملت قهرمان ایران، دیگر جام زهری در کار نخواهد بود.
- نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه: مدارک بسیار مهمی از تخلف در سازمان تامین اجتماعی به دست تفحص‌کنندگان افتاده است و نتیجه تفحص از این سازمان تا پایان آبان‌ماه تحویل رئیس مجلس داده می‌شود.
- سردار جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح: باید با نگاه بدبینانه به آمریکا نگاه کرد و هرگونه خوش‌بینی در برخورد پیشنهادات و تبلیغات آمریکا در سیاست کلان ایران مردود تلقی می‌شود.


خبرآنلاین
- روحانی در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان: فرصت برای دیدار با اوباما کم بود./ رهبر معظم انقلاب، به دولت من اجازه داده‌اند تا آزادانه درباره موضوعات مذاکره کنیم.
- حمیدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگی سپاه: شاید مصلحت این باشد که پیگیری موضوع دریافت غرامت از عراق به آینده موکول شود.

تسنیم
- غلامعلی حدادعادل با اشاره به انتخاب برخی اصلاح‌طلبان به عنوان استاندار: برخی از این افراد در مجلس ششم هم حضور داشته‌اند، باید صبر کنیم تا ببینیم روش این افراد تغییر کرده یا خیر.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها