شناسه خبر : 1636 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

از انگشت لای رُست بیف تا فریبکاری زن و شوهر شیاد

کشف انگشت در فست‌فود

یک نوجوان میشیگانی می‌گوید هفته پیش(این مطلب در هفدهم می ۲۰۰۷ نوشته شده) هنگامی که ساندویچ آربی(Arby) خود را گاز می‌زد، مزه‌ای متفاوت با رُست بیف احساس کرده است.

یک نوجوان میشیگانی می‌گوید هفته پیش (این مطلب در هفدهم می 2007 نوشته شده) هنگامی که ساندویچ آربی (Arby) خود را گاز می‌زد، مزه‌ای متفاوت با رُست بیف احساس کرده است. رایان هارت تقریباً به آخر ساندویچش رسیده بود که چیزی سفت را احساس کرد: انگشت کارگر رستوران. او گزارش می‌دهد که «نزدیک بود بالا بیاورم... واقعاً تهوع‌آور و زننده بود. تکه انگشت به نظر می‌رسید متعلق به انتهای آن، شامل چنگ و مفصل اول باشد...» جان گری، سخنگوی آربی، در بیانیه‌ای نوشت: «بعد از آگاهی از این حادثه منحصربه‌فرد و تاسف‌آور، تیم پیمانکاری رستوران پخت غذا را متوقف و رستوران را بر اساس اصول بهداشتی به طور کامل تمیز کرد.» این اولین انگشتی نبود که در چند سال اخیر در غذا پیدا شده است. امیدواریم اکنون در حال غذا خوردن نباشید، چرا که می‌خواهیم نگاهی به کشف‌های معروف‌تر انگشت در مواد غذایی بیندازیم.
حادثه کشف انگشتی دیگر در آربی
تا حد زیادی شبیه نوجوان میشیگانی مذکور، یک مرد اهایویی نیز در سال 2004 فهمید وقتی به ساندویچش گاز می‌زند، یک چیزی سر جایش نیست. آسوشیتدپرس گزارش کرد که دیوید شایدینگ یک تکه گوشت به اندازه سه‌چهارم اینچ پیدا کرده است. هنگامی که بازرسان بهداشتی با مدیر صحبت کردند، چسبی روی انگشت وی دیده‌اند. معلوم شد او هنگام خرد کردن کاهو پوست شستش را بریده، اما سبد کاهو را دور نریخته است.
انگشت وندی
یک زن لاس‌وگاسی به پلیس گزارش داد در غذای رستوران وندی یک انگشت انسان پیدا کرده است، اما مشخص شد وی آن را آنجا گذاشته بوده است. زن، انگشت آسیب‌دیده را از طریق همسرش به دست آورده بود، او هم انگشت را از همکارش که آن را در یک حادثه صنعتی از دست داده بود، گرفته بود. نیویورک‌تایمز گزارش کرد زن، آنا آیالا، و همسرش، جیمی پلاسنسیا، هر دو به تبهکاری و دزدی متهم و سپس به چندین سال زندان محکوم شدند. به گزارش آسوشیتدپرس، این فریبکاری منجر شد رستوران وندی 5/2 میلیون دلار کاهش فروش داشته باشد.
انگشت لگیت در کاستارد
درست پس از خبر رستوران وندی در سال 2005، آسوشیتدپرس گزارش کرد کلارنس استوورس در کاستارد خود در کول فروزن کاستارد در ویلمینگتون نیویورک، یک انگشت پیدا کرده است. البته پیش از خوردن تمامی بستنی انگشتی. (گفته می‌شود او در ابتدا فکر کرده یک آب‌نبات است و نه یک عضو بدن انسان. مشخص شد که یکی از کارگران بخشی از انگشتش را در ماشین کاستارد از دست داده بود و استوورس برای کشف آن به اندازه کافی بداقبال بوده است. بعدها، استوورس انگشت را به عنوان مدرک نگه داشت اما برای کارگر بسیار دیر بود که بخواهد انگشتش را پیوند بزند.
انگشت غذای یخ‌زده
به نظر می‌رسد سال 2005، سال مهمی برای کشف انگشت‌های آسیب‌دیده در غذا بوده است. یکی از ساکنان کالیفرنیا، فلیپه روکا، در ماه مارس سال 2005 در حال شام خوردن بود که حس کرد شیئی ترد و شکننده را در نان ذرت خود جویده است. بر اساس دادخواستی که او پس از این ماجرا نوشت، ادعا کرد یک سر انگشت در غذا پیدا کرده بود. وکیل این خانم، گفت که روکا گیاهخوار است و پس از این واقعه نتوانسته غذا بخورد، و به همین خاطر 15 پوند وزن کم کرده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها