شناسه خبر : 15443 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شرایط دوران تحریم در سال‌های گذشته گفت: پیامدهای مثبت برجام غیرقابل باور است؛ بیش از 100 قرارداد با کشورهای مختلف منعقد شده است.
تسنیم: بانک مسکن اعلام کرد در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، وام خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن به زوجین بدون توجه به تاریخ ازدواج پرداخت می‌شود. پیش از این شرط پرداخت تسهیلات از محل اوراق حق تقدم برای زوجین، ثبت ازدواج از تاریخ اول فروردین 85 بود.
صداوسیما: مصرف بنزین کشور روز سه‌شنبه 15 تیر و در آستانه تعطیلات عید فطر از مرز 96 میلیون لیتر گذشت. این در حالی است که میانگین مصرف روزانه بنزین از ابتدای سال تاکنون 71 میلیون و 800 هزار لیتر بوده است.
ایسنا: قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر اینکه واردات خودرو به کشور به شدت تحت کنترل است، اعلام کرد مجوز واردات ۷۰۰ دستگاه شورولت آمریکایی باطل شده است.
تسنیم: مدیر‌عامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی با بیان اینکه در حادثه پتروشیمی بوعلی، ۱۸ هزار تن خوراک پتروشیمی در آتش سوخت، گفت: در پیشامد این حادثه هیچ‌گونه عمدی صورت نگرفته و صرفاً اشکال فنی سبب آتش‌سوزی شد.
فارس: رئیس کل بانک مرکزی به انتقاد وزیر صنعت از نظام بانکی مبنی بر عدم پشتیبانی از تولید واکنش نشان داد و گفت: نظام بانکی ما با تمام توان در حال حاضر از تولید حمایت می‌کند، اما در بخش صنعت به هیچ‌وجه برنامه مشخصی وجود ندارد.
صداوسیما: رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک کشور گفت: بازار مسکن به دلیل رکود، جاذبه‌ای برای ورود دلالان و سفته‌بازان ندارد.
تسنیم: نایب رئیس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی از کاهش تعرفه گوشی تلفن همراه به پنج درصد خبر داد و گفت: این تعرفه با احتساب 9 درصد مالیات برارزش افزوده حدود 14 درصد است.
مهر: مهدی کرباسیان، معاون وزیر صنعت از تصمیم جدید شورای اقتصاد برای تعیین نرخ 18‌درصدی سود اوراق مشارکت طرح‌های دولتی خبر داد و گفت: این نرخ بالاتر از نرخ سود بانکی است.
ایرنا: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: در بهار سال گذشته روزانه سه میلیون لیتر گازوییل صادر شد که این رقم در بهار امسال (1395) به 13 میلیون لیتر افزایش یافت.
ایکوپرس: از سوی مدیرعامل ایران‌خودرو، محمدرضا معتمد به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مشترک ایران خودرو-پژو (ایکاپ) معرفی شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها