شناسه خبر : 14612 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

خبرآنلاین: ابراز رضایت مقام معظم رهبری از تدفین دو شهید غواص در حوزه هنری: کار شایسته‌ای است. امید است هنر بزرگ این مردان خدا و مجاهدان راه حق، مایه برکت و الهام آن مرکز هنر انقلابی باشد.

انتخاب: مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار: موشک اتمی اسرائیل پس از شلیک، هفت دقیقه طول خواهد کشید تا به ایران برسد اما ما می‌توانیم در طول 10 ثانیه تاسیسات اتمی اسرائیل را بزنیم.

ایرنا: حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی‌رئیس‌جمهوری: هزینه‌های بسیاری به اسم بودجه دفاعی کشور صرف تاسیس رسانه‌های بسیار گران شده است که کارشان سرکوب رسانه‌های واقعی کشور بوده که متاسفانه باید بسیار اندیشید که چرا رسانه‌ها دشمن انگاشته شده‌اند و از بودجه دفاعی کشور صرف سرکوب رسانه‌های واقعی شده است.

فارس: غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه: اگر مهدی هاشمی مدعی است که در حق وی ظلم شده، به کار بردن این حرف هم جرم است و هم مصداق افترا.

مهر: علی لاریجانی رئیس مجلس: به دست خودمان ایران را نا‌امن نکنیم.‌ / اگر نزاع‌ها به کینه تبدیل شود شرایط کشور به هم می‌ریزد.

انتخاب: عزیز جعفری فرمانده کل سپاه: برخی حرف‌های آقایان، پسرفت انقلاب و مخالف دین و اسلام است.‌ / وضعیت فرهنگی و اخلاقی جامعه بسیار نگران‌کننده است.

ایرنا: جان کری وزیر امور خارجه: ایران دو بار به پیشنهاد بوش برای توافق هسته‌ای «نه» گفت‌. / اگر از توافق کنار بکشیم، دلار دیگر ارزی قوی در جهان نخواهد بود.‌ / اگر ایران محدودیت‌های قطعنامه در مورد موشک‌های بالستیک را نقض هم کند، تحریم‌ها باز نمی‌گردد.

جماران: سید‌حسن خمینی فرزند یادگار امام راحل: امروز سخن از امام‌(ره) گفتن، نان دارد.‌ / دزدی و غیبت بدتر از بی‌حجابی است.‌ / نباید اسلام، انقلاب و امام در گروهی خاص مصادره شود.

ایرنا: سیدعلی طاهری، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی: زهره طیب‌نیا، نماینده تهران از پاسخ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد فیلم سینمایی «قصه‌ها» که برای پاسخ به سوال نمایندگان به کمیسیون مجلس آمده بود، قانع نشد.

ایسنا: رحیم شهرتی‌فر، فرماندار شهرستان تبریز: ورود و تحرک تعدادی از اعضای داعش در تبریز شایعه است. خوشبختانه در تبریز هیچ‌مشکل پیش‌بینی‌نشده امنیتی‌ای نداریم و شایعات مطرح‌شده به دلیل دستگیری اتباع خارجی فاقد گذرنامه در جاده‌ها مطرح می‌شود.

ایلنا: محمد اشرفی‌اصفهانی، رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری: در یک سال اخیر حدود ۸۰۰ پرونده مربوط به تخلفات اداری مدیران کلان دولت گذشته از سازمان بازرسی به ما واصل شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها