شناسه خبر : 13452 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال رکورد تولید گندم در کشور با عبور از مرز 10 میلیون و 300 هزار تن شکسته شد.
تسنیم: وزیر نیرو با بیان اینکه سال جاری خاموشی از بابت کمبود تولید برق وجود نداشته است، گفت: تا پایان سال ۳۲ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به پیمانکاران پرداخت می‌شود.
مهر: با تصمیم هیات وزیران، وزارت راه و شهرسازی موظف شد تمهیدات لازم برای واگذاری واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر به پیمانکاران، شرکت‌ها و طرف‌های قرارداد و سایر خریداران را فراهم کند.
ایسنا: معاون بانک،‌ بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به ماجرای حقوق‌های غیرمتعارف گفت: دوره برکناری مدیران بانکی به پایان رسیده است.
صدا و سیما: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با وجود ادامه رایزنی با شرکت‌های فروشنده هواپیما، مشکل ارتباطات مالی روند خرید هواپیما را کند کرده است.
فارس: تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی سه‌ماهه سال 1395 به بخش‌های اقتصادی مبلغ 934 هزار میلیارد ریال بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 286 هزار میلیارد ریال (معادل 1 /44 درصد) افزایش داشته است.
ایرنا: علی کاردر، معاون وزیر نفت گفت: راه‌اندازی یک فاز پارس جنوبی، 5 /1 تا 2 درصد در تولید ناخالص ملی (GNP) اثر می‌گذارد.
اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مرکزی برای شناسایی بدهی‌های دولت در وزارت اقتصاد دایر شده که در بررسی‌هایی که انجام داده رقم بدهی‌های دولت را 600 هزار میلیارد تومان برآورد کرده است.
ایرنا: معاون اقتصادی بانک مرکزی اطمینان داد تهاتر بدهی دولت به بانک‌ها از محل تسعیر ارز به گونه‌ای انجام می‌شود که آثار منفی بر پایه پولی و نقدینگی نداشته باشد.
تسنیم: بر اساس نتایج سازمان ملی استاندارد از کیفیت بنزین در سال 13۹۴ باکیفیت‌ترین بنزین در تهران و شیراز و بی‌کیفیت‌ترین در اصفهان و اراک عرضه شده است.
الف: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بانک مرکزی هیچ‌گونه نظارت عملیاتی بر بانک‌ها و موسسات مالی ندارد، گفت: در کمیسیون اقتصادی مجلس طرحی را نهایی کردیم تا در چارچوب برنامه ششم ساختار جدیدی به نام «سازمان نظارت بر عملیات بانک‌ها» تشکیل شود.
ایلنا: هیات وزیران مجموع حقوق گمرکی و سود بازرگانی ۳۰ ردیف تعرفه را افزایش و یک ردیف تعرفه را کاهش داد.
صدا‌و‌سیما: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از تردد بدون محدودیت شناورهای بزرگ و خطوط کشتیرانی معتبر دنیا در بنادر ایران خبر داد.
ایرنا: معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: پس از برجام بانک‌های ایرانی تاکنون با 450 بانک خارجی روابط کارگزاری برقرار کرده‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها