شناسه خبر : 2838 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

اعتماد: حسین رمضانی، معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتای ناجا: شهروندان گوشی تلفن همراه و تبلت و مانند آن را هرگز حریم شخصی ندانند.

ایسنا: علیرضا جمشیدی، معاون وزیر دادگستری با اشاره به آمار یک میلیارد دلاری قاچاق مشروبات الکلی بیان کرد: این یک ننگ برای کشور است و موضوع کوچکی نیست. در سال گذشته ٢٢ میلیارد دلار قاچاق کالا در کشور به ثبت رسیده است.

ایرنا: معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست از پیروزی ایران در دادگاه آمریکا خبر داد؛ فسیل‌های چند میلیون ساله مراغه از آمریکا بازمی‌گردد.

ایلنا: بارش‌ها چند روزه تهران منجر به ریزش آب‌های سطحی به داخل ساختمان برج آزادی و ریزش سقف بخش اداری آن شد.

ایسنا: هر روز بالغ بر سه ‌میلیون سفر در تهران با مترو انجام می‌شود که با احتساب شش‌دهم لیتر صرفه‌جویی در مصرف سوخت در هر سفر، روزانه یک‌میلیون‌و ٨٠٠‌ هزار لیتر در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌شود.

اعتماد: در جلسه شورای شهر کمترین جریمه برای قطع درختان ٥٠٠ هزار تومان و حداکثر تا ١٨٠ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

مهر: تخریب‌کنندگان«سنگ چهره» در سرفاریاب کهگیلویه و بویراحمد به دادگاه معرفی شدند و واحد حقوقی میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با تنظیم شکایت و تشکیل پرونده‌ای تخریب این اثر طبیعی را پیگیری می‌کند.

ایسنا: تفاهمنامه مستندسازی محور فرهنگی و تاریخی فارس توسط امور پایگاه‌های میراث فرهنگی کشور و گروهی از متخصصان دانشگاه اینسبورگ اتریش منعقد شد.

تسنیم: حسین رضایی‌زاده، رئیس‌ دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران: به‌طور متوسط هر نفر در ایران ٤٢ لیتر نوشابه مصرف می‌کند یعنی ایرانیان سالانه بیش از دو میلیارد و ٩٠٠میلیون لیتر نوشابه استفاده می‌کنند.

فارس: سیدپرویز فتاح، رئیس‌ کمیته امداد: با برنامه‌ریزی این نهاد، تمام خانواده‌های تحت پوشش امداد در مقابل بلایای طبیعی بیمه حوادث شده‌اند و در صورتی که خسارت مالی در سیل اخیر دیده‌اند، ریالی بابت خسارت‌های واردشده پرداخت نمی‌کنند.

فارس: مهشید ناصحی، رئیس‌ اداره سل و جذام وزارت بهداشت: دو استان سیستان و بلوچستان و گلستان رتبه اول ابتلا به سل را در کشور دارند و سوء تغذیه و همجواری با افغانستان و پاکستان که شیوع سل در آنها بیش از ١٠ برابر ایران است، دو دلیل مهم برای شیوع بالای سل در این دو استان است.

مهر: محمود نیلی احمدآبادی، رئیس‌ دانشگاه تهران: دستاورد سفر روسای دانشگاه‌های برتر کشور به روسیه، بررسی ایجاد اتحادیه مشترک بین‌المللی میان دو کشور و توسعه کرسی‌های زبان فارسی و ایران‌شناسی در روسیه بود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید