شناسه خبر : 20276 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

میزان: مراسم انتخاب مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 با حضور سیدرضا صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور، آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه و مرتضوی شهردار مشهد در این شهر مقدس برگزار شد.
ایرنا: مجید صمدی، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی، با تشریح شرایط صدور گذرنامه برای دختران مجرد گفت: دخترانی که سن 18 سال تمام و بالاتر داشته باشند، می‌توانند به صورت مستقل برای دریافت گذرنامه اقدام کنند و نیازی به ارائه رضایت والدین ندارند. خانم‌های متاهل برای صدور گذرنامه باید رضایت همسر را ارائه دهند هرچند این افراد در زمان تجرد گذرنامه داشته باشند اما با تغییر شرایط، گذرنامه دیگری البته با رضایت همسر برای آنها صادر می‌شود.
مهر: تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، گفت: شورای امنیت اطلاعات در سازمان تامین اجتماعی تشکیل شد و موضوع امنیت ساختارمند شد. سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین نهاد اجتماعی و اقتصادی کشور که بیش از ۴۲ میلیون نفر را در کشور تحت پوشش دارد، تجمیع داده‌ها در آن در سطح بالایی قرار دارد. مشخصات فردی، هویتی، اقتصادی و حتی مسائل اجتماعی در سوابق بیمه‌شدگان درج شده است.
تسنیم: زهرا احمدی‌پور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، گفت: بیشترین ثمره برجام برای میراث‌فرهنگی بروز یافت و ما امروز شاهد تصویرسازی رعب‌آور از ایران نیستیم و نشریات معتبر گردشگری دنیا ایران را مقصدی جذاب و امن برای گردشگران معرفی می‌کنند.
ایرنا: علی‌اکبر پورفتح‌الله، مدیرعامل سازمان انتقال خون، گفت: انتقال خون برنامه‌ریزی‌های لازم را برای تامین خون مورد نیاز حتی در شرایط بحرانی انجام داده است و ذخیره خون تا هفت برابر مصرف روزانه را داریم و اجازه نمی‌دهیم که ذخیره خون کشور از این میزان کمتر شود.
خانه‌ملت: جبار کوچکی‌نژاد، نایب‌رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس، با تاکید بر ضرورت ورود نیروی انتظامی به موضوع نبرد خونین گاوها در استان گیلان بر لزوم ارائه هرچه سریع‌تر لایحه مقابله با حیوان‌آزاری به مجلس تاکید کرد.
فارس: علی باقرزاده، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، با بیان اینکه 630 هزار نفر از والدین بی‌سواد دانش‌آموزان در طول سه سال گذشته شناسایی شده‌اند، گفت: افراد بی‌سواد در صورت موفقیت در آزمون پایانی، مبلغ 139 هزار و 600 تومان به عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها