شناسه خبر : 18828 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

index:1|width:50|height:23|align:right دویست هکتار زمین اطراف تهران به ما کمک کنید!
نوشت: حمید بقایی، معاون امور پشتیبانی دانشگاه ایرانیان متعلق به محمود احمدی‌نژاد، در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از وی خواست به این دانشگاه کمک‌های مالی و مادی کند. فهرست این خواسته‌ها به این شرح است: 1- از ردیف‌های موجود بودجه حداقل 500 میلیارد ریال کمک مالی شود. 2- از ساختمان‌های مناسب موجود دولتی در تهران و مراکز استان‌ها به دانشگاه هدیه شود و یا برای بهره‌برداری در اختیار قرار گیرد. 3- در محل مناسب اطراف تهران زمین به وسعت حدود 200 هکتار جهت احداث ساختمان‌ها و تاسیسات واگذار گردد. 4- مسوولان دولتی به ویژه در وزارتخانه‌های علوم و تحقیقات و فناوری، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و امور خارجه همکاری و پشتیبانی لازم را به عمل آورند. 5- هر نوع کمک دیگری که صلاح بدانید.

کمک بلاعوض میلیاردی شمقدری به موسسه برادرش!
index:2|width:50|height:23|align:right نوشت: بررسی‌ها نشان داده، جواد شمقدری، معاون وزیر ارشاد دولت احمدی‌نژاد، مبلغ کلان ۱۶۷۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی را از سال 13۹۰ تا واپسین روزهای تحویل پستش به نام کمک به موسسه‌ای پرداخت کرده که برادرش مدیرعاملی آن را بر عهده دارد. نخستین بار موسسه «مرآت هنر» در برنامه هفت برجسته شد؛ برنامه‌ای که تهیه‌کننده و کارگردان «پایان‌نامه» دعوت شده بودند که از قضا «مرآت هنر» به مدیرعاملی برادر شمقدری تهیه‌کنندگی‌اش را بر عهده داشت. فیلم سینمایی «سوادیکا» در ژانر فاخریسم به کارگردانی جمال شورجه نیز یکی دیگر از محصولات این موسسه و با سرمایه‌گذاری سازمان سینمایی است که در حال حاضر در مرحله تولید است و با توجه به زبان انگلیسی‌اش و احتمالاً بازنگشتن بخش اعظم هزینه تولیدش با «لاله» قابل قیاس است.

هشدار فرزند حداد‌عادل نسبت به تحرک انجمن حجتیه
index:3|width:60|height:23|align:right فریدالدین حداد‌عادل فرزند غلامعلی حداد‌عادل، نماینده تهران در مجلس نسبت به در دست داشتن فضای مدارس غیرانتفاعی توسط انجمن حجتیه هشدار داد. وی تاکید کرد:« این مدارس عالمانه و عامدانه کسانی را تربیت می‌کنند که نگاه اجتماعی ندارند. چقدر لطمه است برای جمهوری اسلامی که کسی نماز بخواند، روزه بگیرد، برای امام زمان(عج) جانفشانی کند اما برای سربازان امام زمان از حیث سیاسی اجتماعی دل نسوزاند و چقدر بد می‌شود اگر اینها بچه‌های خانواده‌های پولدار، متدین و با‌شخصیت باشند... ماهواره ما را تهدید نمی‌کند... اینکه هر کسی از هر جا بزرگ می‌شود می‌رود معلم حق‌التدریس می‌شود و پس از چند سال ما او را به راحتی استخدام می‌کنیم و به کلاس می‌فرستیم ما را تهدید می‌کند.»

تابلوهای شمر زمانه در خیابان‌ها
index:4|width:60|height:23|align:right نوشت: بعد از فروکش کردن داستان بیلبوردهای خیابانی با مضمون رابطه ایران و آمریکا و مذاکرات بین دو کشور، به تازگی تعدادی تابلو با نیم‌چهره‌هایی از اوباما، نتانیاهو، شیمون پرز و آریل شارون با عنوان «شمر زمانه‌ات را بشناس» در برخی از خیابان‌های تهران نصب شده است. این تابلوها که گفته می‌شود، خانه طراحان گرافیک انقلاب اسلامی با الهام گرفتن از ماه محرم و حادثه روز عاشورا طراحی کرده، در بسیاری از مسیرهای پرتردد تهران نصب شده است. سایت خانه طراحان انقلاب اسلامی در این زمینه نوشته اگر هر روز عاشورا و هر زمان کربلاست، هنوز هم صحنه نبرد پابرجاست و هنوز هم شمر رجز می‌خواند و هنوز هم چهره‌اش عیان است... در این تابلوها نشان داده می‌شود که امام حسین (ع) در حال کشتن شمرهای زمانه است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها