شناسه خبر : 10884 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در نیویورک خبر داد؛ ایران مانع از ترانزیت مواد مخدر به آمریکا می‌شود./ کشف ۴۰ درصد مواد دنیا در ایران
اعتماد: ایرج عربی؛ مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر متخصصان «جراحی صرع» و «اورولوژی» برای درمان جانبازان به کشورمان خبر داد.
ایسنا: محسن سلیمانی، مدیر طرح حفاظت از تالاب‌های ایران: در شرایط حاضر خبر خوشحال‌کننده این نیست که دریاچه ارومیه احیا شده بلکه خبر خوشحال‌کننده این است که روند تخریبی این دریاچه متوقف شده است و اگر انسان‌ها به عنوان کسانی که طی فرآیندهای توسعه ناپایدار گذشته منجر به شرایط حال دریاچه شده‌اند، تغییری در رفتار خود ایجاد کنند، می‌توانند در مسیر احیای دریاچه حرکت کنند.
ایرنا: کتایون فکری‌پور، مدیر پروژه ملی اطلس کتیبه‌های ایران باستان گفت: اطلس کتیبه‌های ایران باستان برای جمع‌آوری اطلاعات کتیبه‌های منقول و غیر‌منقول استان‌ها به همت پژوهشکده زبان‌شناسی، کتیبه‌ها و متون تدوین می‌شود. این اطلس به صورت یک سایت دو‌زبانه و برای جمع‌آوری اطلاعات کتیبه‌های منقول و غیر‌منقول استان‌ها طراحی شده است.
خبرآنلاین: شهیندخت ملاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتر خود نوشت: متاسفانه حساب فیس‌بوک و جی‌میل من هک شده است.
فارس: سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت از عدم اجرای بسته حمایت از بیماران صعب‌العلاج انتقاد کرد و گفت: رقمی از اعتبار ۹۰۰‌میلیاردی این بسته مصوب نشده که امیدواریم امسال از صرفه‌جویی هتلینگ آن را تامین کنیم.
ایسنا: یعقوب زلقی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول: با توجه به بارندگی‌های اخیر در شهرستان دزفول دبی آب رودخانه افزایش پیدا کرد و به سازه‌های تاریخی و آبی و نیز به همه کت‌ها خسارت وارد شده است. تاسیسات موزه آب و تاسیسات بسیاری از مجموعه‌های گردشگری به صورت صد در‌صدی از بین رفته‌اند. از آنجا که بافت‌ تاریخی از جنس خشت و گل هستند دچار آسیب ‌دیدگی میلیاردی شدند.
مهر: علیرضا جاوید، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران: ۱۰ کیلومتر از شبکه تونل‌های زیرسطحی مورد نیاز مربوط به طرح عمرانی تونل شهید صیاد‌شیرازی و پنج کیلومتر آن مربوط به تونل بزرگراه شهید شوشتری خواهد بود. حدود ۳۰ تا ۳۵ کیلومتر از این شبکه زیرسطحی به تونل کمربندی شمال تهران اختصاص خواهد یافت. مابقی نیاز ۱۰۰‌کیلومتری تهران به تونل‌های شهری و شبکه زیرسطحی باید بازطراحی شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها