شناسه خبر : 47057 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

تاثیر استفاده از نایلون تبلیغاتی در تجارت

صنعت بسته‌بندی، سهم زیادی از دنیای تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهد و در این راستا تأثیر نایلون تبلیغاتی در کسب‌وکار موضوعی انکارنشدنی است.

تاثیر استفاده از نایلون تبلیغاتی در تجارت

رپرتاژ آگهی: نایلو‌های تبلیغاتی، رایج‌ترین وسایل بسته‌بندی و حمل وسایل خریداری‌شده هستند و از زمانی که فناوری چاپ روی نایلون مطرح شده است، نقش پررنگی در تبلیغات محصول و برندسازی ایفا می‌کنند.

این نایلون‌ها، ارزان‌ترین روش تبلیغات در دنیای کنونی هستند و این فقط یکی از مزایای آن‌ها برای رونق کسب‌وکارهاست. در این مطلب به بررسی تأثیر و مزایای نایلون‌های تبلیغاتی در تجارت پرداخته‌ایم.

نایلون‌ها در برابر جدیدترین ابزارهای تبلیغاتی

نایلون‌های تبلیغاتی به کیسه‌های پلاستیکی مخصوص بسته‌بندی اشاره دارند که با استفاده از صنعت چاپ به پیام‌آور کسب‌وکارها تبدیل شده‌اند. این محصول کاربردی‌ترین ابزار تحویل کالا و تبلیغات محصول، برندسازی، جذب و افزایش مشتری است.

جدیدترین ابزارهای بسته‌بندی از قبیل باکس‌ها و ساک‌های کاغذی با وجود تنوع و لوکس بودن، هیچ‌کدام نتوانسته‌اند جای نایلون‌ها را در تحویل و حمل کالا بگیرند. از طرفی، با وجود روش‌‌های بسیار متنوع تبلیغات در عصر تکنولوژی و ارتباطات که بسیاری از آن‌ها بازدیدها و بازخوردهای چند میلیونی را برای کسب‌وکارها تضمین می‌کنند، نایلون‌ تبلیغاتی، هنوز جایگاه خاص خود را دارد. ماندگاری و کاربرد گسترده نایلون‌های تبلیغاتی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و مزایای این ابزار تبلیغاتی قدیمی نشأت می‌گیرد.

مزایای نایلون‌های تبلیغاتی و تأثیر آن‌ها در رونق کسب‌وکارها

نایلون‌های تبلیغاتی محصولی بدون جایگزین در صنعت بسته‌بندی و تبلیغات هستند و در طیف وسیعی از کسب‌وکارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. مزایای کلی این ابزار تبلیغاتی عبارتند از:

  • روش ارائه کالا و تبلیغات ارزان

  • تبلیغاتی ماندگار از برند و محصول شما

  • وسیله ارتباطی بین صاحبان برند و مشتریان

  • ابزاری خلاقانه برای ایجاد انگیزه در مشتری برای خرید محصول و شناخت برند

  • متمایز کردن کسب‌وکارها از یکدیگر

  • گستردگی فضای تبلیغات و دیده‌شدن در سطح شهر

  • تقویت اعتماد مشتریان

  • عدم محدودیت در استفاده

تبلیغات

تأثیرات نایلون‌های تبلیغاتی در رونق تجارت

تأثیرات و مزایای نایلون تبلیغاتی منجر به ماندگاری و اهمیت این ابزار به‌عنوان وسیله‌ حمل کالا و تبلیغات شده‌اند. بدون‌شک، یک نایلون باکیفیت تبلیغاتی تا مدت‌ها میان مشتریان بالقوه دست‌به‌دست می‌شود و تأثیرات قابل ملاحظه‌ای را روی کسب‌وکارها خواهد داشت که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

برندسازی با کمترین هزینه

همه ما بارها از نایلون‌های تبلیغاتی که پیش‌تر از مغازه یا فروشگاه گرفته‌ایم، دوباره و چندباره استفاده کرده‌ایم. ممکن است این نایلون‌ها را برای حمل وسیله‌های خودمان یا تحویل وسایل به شخص دیگری به‌کار ببریم. اگر به‌جای کیسه پلاستیکی ساده، نایلونی با لوگو یا شعار یک برند، تصویر یا توضیحاتی درباره یک محصول باشد، به‌طور غیر‌مستقیم در برندسازی سهیم بوده‌ایم. بیشترین تأثیر نایلون تبلیغاتی در کسب‌وکارها همین برندسازی بدون هزینه است.

کسب‌وکارها، یکبار هزینه چاپ روی نایلون‌های تبلیغاتی را پرداخت می‌کنند و در صورت یک ایده خلاقانه برای معرفی برند خود، برای مدت‌ها تبلیغاتی رایگان دارند که منجر به برندینگ خواهد شد.

متمایز بودن

متمایز بودن کسب‌وکارها هم از لحاظ برندسازی و هم از نظر جلب اعتماد و جلب نظر مشتری حائز اهمیت است. تمایز در تجارت به شرط هوشمندانه بودن، می‌تواند برگ برنده باشد. فرقی ندارد صاحب فروشگاه کوچک خاربار فروشی یا یک فروشگاه زنجیره‌ای باشید، در صورت تمایز با رقبا شانس بیشتری برای جذب مشتری، فروش بالا و کسب سود بیشتر خواهید داشت.

ارتباط آسان با مشتری

یکی دیگر از مزایای نایلون تبلیغاتی برای کسب‌وکارها، ایجاد راه ارتباطی آسان با مشتریان بالفعل و بالقوه است. این نایلون‌ها محلی مناسب برای ثبت آدرس و اطلاعات تماس فروشگاه، کارخانه، شرکت و هر کسب‌وکار دیگری هستند؛ بنابراین، راه برای بازگشت مشتریان فعلی و امکان جذب مشتریان جدید آسان‌تر می‌شود.

مشاغل و نایلون‌های تبلیغاتی

نایلون‌های تبلیغاتی در طیف وسیعی از کسب‌وکارها از بوتیک‌ها، فست‌فودها، سوپرماکت‌ها و فروشگاه‌های کوچک سطح شهر گرفته تا فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کارخانه‌ها، شرکت‌ها و نمایشگاه‌ها کاربرد دارند. حتی بعضی از سازمان‌های بزرگ مانند ایرانسل برای جلب اعتماد، جذب مشتری و برندسازی از نایلون تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

خلاقانه‌بودن شکل نایلون‌های تبلیغاتی و بهره‌گیری از تکنیک‌های طراحی و چاپ در بهره‌مندی بیشتر از مزایای آن‌ تأثیر دارد؛ بنابراین، شناخت انواع مدل‌‌های نایلون تبلیغاتی و انتخاب بهترین مدل و بهترین نوع چاپ روی نایلون حائز اهمیت است. در بخش بعدی با انواع مدل‌های کیسه‌های پلاستیکی تبلیغاتی رایج مورد استفاده توسط مشاغل و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ آشنا خواهید شد.

انواع نایلون‌های تبلیغاتی

نایلون‌های تبلیغاتی از لحاظ شکل، رنگ، اندازه و کیفیت متفاوت هستند. برخی از این موارد بر قیمت نایلون‌های تبلیغاتی تأثیر می‌گذارند؛ اما هزینه طراحی و چاپ اختصاصی، بخش بیشتری از هزینه‌ها را دربرمی‌گیرد. این ابزارهای حمل کالا در سه دسته‌بندی کلی به شرح زیر تولید می‌شوند که انتخاب هرکدام از آن‌ها سلیقه‌ای است. کیفیت نایلون‌ها نیز به دلخواه کارفرما و براساس بودجه موردنظر او، متغیر خواهد بود.

نایلون دسته موزی یا دسته تقویت

این گروه از نایلون‌ها به جهت این‌که دسته در بدنه خود نایلون قرار دارد، به دسته‌موزی موسوم‌اند. بعضی از این نایلون‌ها یک لایه پلاستیک روی دسته خود دارند و به آن‌ها نایلون تبلیغاتی دسته تقویت می‌گویند.

نایلون‌های دسته تقویت برای حمل وسایل کمی سنگین‌وزن کاربرد دارند و برای مشاغلی مانند لوازم یدکی یا فروشندگانی که وسایل کمی سنگین می‌فروشند، مناسب هستند. اگر هدف، مشاغلی مثل لباس‌فروشی‌ها یا داروخانه‌ها باشد، بهتر است از همان نایلون‌های دسته‌موزی استفاده کرد؛ چون قیمت نایلون‌های دسته‌تقویت بیشتر از دسته موزی است.

نایلون دسته زنبیلی یا دسته بنددار «بندی»

نایلون‌های دسته‌ زنبیلی، دارای دسته‌ای بالاتر از خود هستند و بیشتر برای فروشگاه‌های لباس و مشاغلی مشابه آن کاربرد دارند. حمل این نایلون‌ها آسان‌تر، ظاهر آن‌ها جذاب‌تر و قیمت آن‌ها مناسب‌تر است.

نایلون دسته رکابی؛ مقاوم‌ترین نایلون

این مدل نایلون، دسته «بندی شکل» دارد که با بدنه یکی است و به آن نایلون دسته‌ رکابی می‌گویند. نایلون‌های دسته‌رکابی برای حمل وسایل وزن سنگین کاربرد دارند و بیشتر در تره‌بار استفاده می‌شوند و ضمن مقاومت بالا، حمل آن‌ها بسیار آسان است.

رنگ‌بندی و سایزبندی نایلون‌ تبلیغاتی

هرکدام از دسته‌بندی‌های نایلون‌های تبلیغاتی در رنگبندی و سایزبندی‌های مختلفی تولید می‌شوند. جذابیت، ماندگاری و تأثیرگذاری آن‌ها در تبلیغات به خلاقیت طراحی و تکنیک‌های چاپ باکیفیت و اصولی بستگی دارد؛ بنابراین، در زمان سفارش یا خرید این ابزار تبلیغاتی، باید به مرحله طراحی و انتخاب نوع چاپ اهمیت دهید.

چاپ پلاستیک وزین پلاست

نایلون‌های تبلیغاتی، راهکاری مقرون‌به‌صرفه و پربازده برای رونق تجارت

استفاده از نایلون‌های تبلیغاتی، راهکاری ارزان با بازدهی عالی برای تبلیغات شغل، معرفی محصول و برندسازی است. این نایلون‌ها تا مدت‌ها در سطح شهر جابجا می‌شوند و از این جهت برند شما را در ذهن مشتریان هدف حک می‌کنند. نایلون‌های تبلیغاتی در انواع مختلف دسته‌موزی، دسته تقویت و دسته‌ بنددار با طرح‌ها، رنگ‌ها و کیفیت‌های مختلف تولید می‌شوند.