شناسه خبر : 44679 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

سالن زیبای تاماران گوهردشت

خدمات سالن های زیبایی بسیار متنوع هستند و برای هر بخش از صورت راهکارهای آرایشی زیادی وجود دارند.

 به همین دلیل اخیرا تکنیک هایی که برای زیبایی در آرایشگاه ها به کار می روند در گروه بندی مشخصی از قبیل زیر قرار گرفته اند:

  • خدمات زیبایی صورت

  • خدمات زیبایی مو

  • خدمات زیبایی ابرو

  • خدمات زیبایی چشم

  • خدمات زیبایی پوست

  • خدمات زیبایی لب

  • خدمات زیبایی ناخن

  • خدمات زیبایی دائمی

لازم به توضیح است که خدمات زیبای دائمی به عنوان یک گروه جداگانه شناخته می شود که برای تمامی بخش های صورت که به انها اشاره شد، قابل استفاده است و از انجایی که این نوع خدمات زیبایی از نتایج بلند مدت برخوردار است به آن خدمات زیبایی دائمی می گویند.

کاشت ناخن در سالن زیبایی تاماران

خدمات سالن های زیبایی

کلیه خدمات آرایشگری زنانه بسیار پر رونق هستند و در میان انها خدمات زیبایی دائمی توجه همه را به سمت خود جلب کرده اند و از پر درامدترین لاین های آرایشگاه محسوب می شوند اما با این وجود همچنان سایر خدمات زیبایی که غیر دائمی هستند نیز به کار برده می شوند و کنار نرفته اند. خدمات زیبایی دائمی که برای بخش های مختلف صورت و بدن به کار می روند برای چشم و ابرو بیشترین کاربرد را دارند زیرا چشم و ابرو از تاثیرگذارترین بخش های چهره در زیبایی هستند که بیشتر از سایر قسمت ها مورد توجه قرار می گیرند.

بهترین آرایشگانه زنانه در گوهردشت کرج

از این رو بانوان به زیبایی چشم و ابروی خود اهمیت زیادی میدهند و سعی می کنند که هر گونه ایراد یا مشکلی که در این دو بخش دارند را برطرف سازند و موجب افزایش زیبایی چشم و ابروی خود شوند. برای زیبایی چشم و ابرو از تکنیک های آرایشی دائمی و غیر دائمی بهره گرفته می شود که آنها را بررسی خواهیم کرد.

انواع خدمات زیبایی ابرو

مهمترین انواع خدمات زیبایی ابرو که به شکل دائمی و غیر دائمی به کار می روند مواردی از قبیل زیر هستند:

میکروبلیدینگ و فیبروز

میکروبلیدینگ و فیبروز از روش های دائمی برای زیبایی و ترمیم ابرو هستند که به شکل کم تهاجمی و تحت بی حسی انجام می شوند. در این روش خطوطی شبیه به تار مو با استفاده از دستگاه و رنگ مخصوص بر روی ابروها ایجاد می شود تا مشکلات و معایب ابرو پوشانده شود و ابروها ظاهری بهتر پیدا کنند. نتیجه حاصل از این دو روش بسیار رضایت بخش هستند و تقاضا برای انجام آنها در کشور بسیار زیاد است. لازم به ذکر است که فیبروز یک روش جدیدتر از میکروبلیدینگ است که در آن بر اساس مدل و فرم صورت به طراحی ابرو پرداخته می شود و با این وجود ابروهای ترمیم شده همخوانی و هماهنگی بیشتری با چهره افراد خواهند داشت.

میکروشیدینگ

میکروشیدینگ روشی مشابه به میکروبلیدینگ است با این تفاوت که در این روش خطوط در داخل ابرو کشیده نمی شوند بلکه فقط لبه های کناری ابرو با این روش فرم داده می شود تا ابرو ها بلد شوند و قاب پیدا کنند. به همین دلیل استفاده از این روش برای کسانی مناسب است که ابروهای قاب دار دوست داشته باشند.

لیفت ابرو

از دیگر خدمات سالن های زیبایی زنانه که برای ابرو استفاده می شوند باید به لیفت ابرو اشاره کنیم. لیفت ابرو از جمله خدمات زیبایی ابرو به شکل دائمی است که نتایج بلند مدتی دارد. در این روش ابروهای طبیعی افراد با استفاده از مواد مخصوصی به سمت بالا هدایت می شوند و ظاهری مرتب و زیبا پیدا می کنند. بیشترین متقاضیان این روش کسانی هستند که ابروهای بهم ریخته و نا مرتبی دارند و تار ابروهای انها اشفته است. برای اطلاعات بیشتر به سایت تیاور بروید.

رنگ و اصلاح ابرو

رنگ و اصلاح ابرو نیز از قدیمی ترین و رایج ترین خدمات زیبایی ابرو است که در سالن های زیبایی زنانه انجام می شود. کسانی که ابروی نچرال داشته باشند از مهمترین کاندیدا برای این روش هستند و به کمک آن میتوانند بخش های اضافی ابرو را حفظ کنند و مدل دلخواه را در ابرو ایجاد نمایند. در نهایت رنگ ابرو نیز برای هر کسی مطابق با میل و سلیقه او امکان پذیر است.

انواع خدمات زیبایی چشم

خدمات سالن های زیبایی که برای چشم استفاده می شوند بسیار مهم هستند و انواع آنها از قبیل زیر خواهند بود:

میکروبلیدینگ بن مژه

میکروبلدینیگ بن مژه یکی از حساس ترین انواع خدمات زیبایی چشم است که در گروه خدمات زیبایی دائمی قرار می گیرد. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوصی که متشکل از سوزن های نانو و رنگ تاتو است، بن مژه برای افراد کشیده می شود. بن مژه به قسمت زیرین مژه ها گفته می شود و زمانی که میکروبلیدینگ بن مژه انجام می شود، این بخش ها پر رنگ می شوند و ظاهر بسیار زیبا و طبیعی پیدا می کنند.

میکروبلیدینگ خط چشم

علاوه بر بن مژه امکان میکروبلیدینگ خط چشم نیز وجود دارد که این روش هم مشابه به تاتوی بن مژه است اما با این تفاوت که در میکروبلیدینگ خط چشم، عملیات مورد نظر بر روی پوست بیرونی بالای چشم انجام می شود در حالی که بن مژه زیر مژه را شامل می شود.

به عبارت دیگر میتوان گفت که میکروبلیدینگ خط چشم بر روی همان بخشی از چشم انجام می شود که در هنگام آرایش کردن روی آن خط چشم کشیده می شود.

شیدینگ چشم

شیدینگ چشم که برای بانوان بسیار محبوب است در واقع یک نوع سایه چشم دائمی به حساب می آید که با استفاده از دستگاه میکروبلیدینگ انجام می شود و به کمک آن سایه دائمی روی پلک طراحی می شود.

کاشت مژه

کاشت مژه یک نوع خدمات زیبایی دائمی است که در سالن های زیبایی بسیار محبوب واقع شده است و از پر تقاضا ترین خدمات زیبایی است. این روش که جایگزین مژه مصنوعی گردیده است به این شکل است که برای متقاضیان مژه های تار به تار کاشته می شود و در نهایت ظااهر بسیار طبیعی و زیبا به وجود می آید. کاشت مژه بر خلاف مژه مصنوعی به سرعت نمی افتد بلکه مدت زمان قابل توجهی بر روی چشم باقی می ماند. پس از آن نیز میتوان برای ترمیم مژه های کاشت شده اقدام کرد.

میکاپ چشم

در نهایت آخرین خدمات زیبایی چشم که باید به آن اشاره کنیم، میکاپ چشم است که از قدیمی ترین روش ها به حساب می آید. میکاپ چشم با استفاده از لوازم آرایشی ساده انجام می شود و می تواند ترکیبی از خدمات زیبایی دائمی و غیر دائمی باشد. زمانی که میکاپ چشم انجام می شود تمامی بخش های چشم آرایش می شوند و عملیات زیبایی روی آن انجام می شود. با این وجود این روش متشکل از خط چشم، مژه و سایه است که خط چشم و سایه در این روش با مدل های مختلف و بر اساس میل و یا شکل چشم متقاضیان انجام می شود.

کلام پایانی

خدمات سالن های زیبایی زنانه را بهتر است تا در سالن های زیبایی مناسب و معتبر کشور انجام دهید؛ خصوصا اگر قصد استفاده از خدمات زیبایی دائمی داشته باشید اهمیت این موضوع برای شما بیشتر می شود زیرا خدمات دائمی زیبایی به دقت و مهارت زیادی نیاز دارند.

سالن زیبایی تاماران در گوهردشت کرج یکی از بهترین مراکز زیبایی زنانه است که میتوانید انواع خدمات ذکر شده در این مطلب را از سوی آن دریافت کنید. به این منظور کافی است تا با تلفن های تماس درج شده در سایت tamarangroup.ir تماس بگیرید.