شناسه خبر : 41658 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

3 تا از بهترین برند های پوشاک مردانه ایرانی را بشناسید

بسیاری از افراد برندهای پوشاک خارجی را به برندهای ایرانی ترجیح می‌دهند و این احتمالا بابت این است که برندهای با کیفیت ایرانی را در زمینه پوشاک نمی‌شناسند.

اگر شما از آن گروه افرادی هستید که اغلب برندهای خارجی را در اولویت خرید خود قرار می‌دهید یا علاقه مندید با بهترین برند های پوشاک ایرانی آشنا شوید، به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با چند برند معروف ایرانی آشنا کنیم و درباره روند تولید و کیفیت محصولات آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

بهترین برند پوشاک مردانه ایرانی

گفتنی است در اینجا بیشتر به برندهایی پرداختیم که در زمینه تولید لباس های رسمی ، شناخته شده و شاخص هستند.

  1. زاگرس پوش

زاگرس پوش یکی از واحدهای صنعتی نمونه است که سال‌ها با تجربه فراوان در زمینه تولید انواع مختلف پوشاک زنانه و مردانه، به خصوص پوشاک رسمی فعالیت می‌کند. پوشاکی با کیفیت عالی و قیمت مناسب که سال‌ها بر تن شما می‌ماند و جذابیت خاصی در استایل شما ایجاد می‌کند.

شرکت زاگرس پوش با پیشینه دو دهه فعالیت مستمر، واحدی صنعتی و نوین در حوزه پوشاک است. این مجموعه با نظر به اینکه صنعت پوشاک حلقه‌ی مفقوده تولیدات نساجی است در جهت توسعه این صنعت و اشتغال‌زایی، همچنین توسعه پایدار و کاستن وابستگی به برندهای خارجی کوشیده است عملکردی موثر داشته باشد.

زاگرس پوش

این واحد تولیدی در گروه پوشاک آقایان، انواع کت شلوار مردانه، کت تک ، تیشرت و پلوشرت مردانه ، پیراهن، شلوار ، لباس زیر و... تولید می کند. همچین زاگرس پوش در تولید انواع مانتو اداری، کت شلوار زنانه ، مانتو شلوار مجلسی، شومیز زنانه و ... هم که در دسته پوشاک بانوان هستند، فعالیت می کند.

برند زاگرس پوش از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهترین دستگاه‌های صنعتی دوخت و برش استفاده می‌کند تا محصولی با کیفیت بسیار عالی در اختیار مشتریان قرار دهد. از آنجایی که محصولات تولیدی توسط این برند معمولا رسمی هستند، انتخاب بسیار مناسبی برای مجالس و محیط‌های رسمی و مهم هستند. بسیاری از افراد، کارمندان، مدیران ادارات و سازمان‌های بزرگ و معتبر زاگرس پوش را به عنوان لباس مهم و رسمی خود انتخاب می‌کنند.

واحد نمونه صنعتی

اخیرا نیز ، شرکت زاگرس پوش به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور در سال 1401 انتخاب شد که نشان دهنده تولیدات بسیار باکیفیت در سطح بین المللی این برند است. این جایزه بسیار ارزشمند نشان دهنده کیفیت ممتاز زاگرس پوش در میان هزاران برند تولید کننده پوشاک است. کافی است یک بار محصولات زاگرس پوش را به تن کنید تا از کیفیت و زیبایی آن‌ها مطمئن شوید.

  1. گراد

برند گراد در سال 1370 با هدف تولید پوشاک خاص و پوشش نیاز های داخلی در حوزه پوشاک تاسیس شد.

این برند ایرانی که در حوزه مد و پوشاک فعال می باشد تاکنون، توانسته است در حوزه پوشاک مردانه: کت و شلوار،  پیراهن، تی‌شرت، کروات، ، جوراب، کیف، کفش، کمربند و ... بخش زیادی از نیاز کشور را مرتفع کند.

برند گراد یکی از سه برند برزگ پوشاک ایرانی می باشد. برای خرید از این مجموعه می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی گراد مراجعه کنید و هم می‌توانید اپلیکیشن این فروشگاه را دانلود کرده و از خرید غیر حضوری خود لذت ببرید. گراد علاوه بر فروش اینترنتی دارای شعب فعال در تهران و ۴ شهر اراک، اصفهان، اهواز، و بابل نیز هست، که شما با مراجعه به سایت گراد می‌توانید برای خرید حضوری به آدرس شعب فعال دسترسی داشته باشید.

گراد

از دیگر بخش های سایت گراد میشود به مجله استایل گراد اشاره کرد که در آن نکات مهمی درباره ی لباس پوشیدن و... گفته شده که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

  1. هاکوپیان

شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان یکی دیگر از تولید کننده های بزرگ حوزه پوشاک است.

" این برند نزدیک به نیم قرن تجربه تولید لباس‌های شیک و فاخر ایرانی را دارد، برند هاکوپیان همواره در تلاش بوده است با طراحی‌های مختلف همه سلیقه‌ها را راضی نگه دارد. در کنار زیبایی خیره‌کننده محصولات این برند بسیار با کیفیت می‌باشند و جالب است بدانید که این برند در تهیه پوشاک‌های خود از الیاف کاملاً طبیعی استفاده می‌کند.

هاکوپیان، هم اکنون با بکارگیری جدیدترین سیستم ‌های صنعتی و پیاده سازی پیشرفته‌ترین فن‌آوری قرن در تولید پوشاک، در پی دست‌یابی به اهداف جدید و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های گسترده تولیدی و بازرگانی در آینده می‌باشد.

این شرکت برای تامین پارچه و مواد اولیه با کیفیت، با برترین تولیدکنندگان از کشورهای ایتالیا، آلمان، انگلستان و ترکیه همکاری می‌کند. همچنین برای بهبود کیفیت هر چه بیش‌تر همه کارشناسان هاکوپیان را برای آموختن علم روز صنعت پوشاک به دوره‌های تخصصی مد و پوشاک در اروپا اعزام می‌کند.

هاکوپیان با ۷ فروشگاه در تهران و ۱۵ فروشگاه فعال در سراسر کشور، اکنون بیش از ۴۰۰ هزار مشترک و بیش از ۷۰۰ نفر پرسنل دارد..

همچنین هاکوپیان امکان سفارشی‌دوزی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. همچنین سیستم مدیریت کیفیت این شرکت با شعار زیبایی، وقار و کیفیت، براساس استاندارد بین المللی سیستم مدیریت ایزو ۹۰۰۱ طراحی و پیاده‌سازی شده است.