شناسه خبر : 38621 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

از قیمت ورق استیل، لحظه‌ای و آنلاین باخبر شو!

ورق های استیل، یکی از کاربردی ترین ورق های ضد زنگ در صنعت می باشد؛ که به دو دسته استیل بگیر و استیل نگیر تقسیم میشوند.

از قیمت ورق استیل، لحظه‌ای و آنلاین باخبر شو!

معرفی بهترین و پرطرفدارترین ورق فلزی!

 از جمله خاصیت ورق های استیل بگیر، مغناطیسی بودن است، در صورتی که ورق استیل نگیر، خاصیت مغناطیسی ندارد. این ورق ها در بازار ایران با نام ورق استیل به شهرت رسیده اند اما در بازار جهانی نام دیگری را از آن خود کرده اند و آن هم استنلس استیل است.

این محصول مقاومت بسیار زیادی دارد و از این جهت برای مصارف مختلف و در محیط های مرطوب و مستعد خوردگی استفاده میشود. ورق استیل ضد زنگ، در واقع ورقی از مقاطع فلز استیل است، که به صورت قطعات مستطیل و یا مربع شکل در اندازه های مختلف تولید میشود. ورق استنلس استیل، از مهم ترین مواد اولیه در صنعت میباشد.

انواع ورق های استیل همرا با مشخصات آن

اگر بخواهیم از ظاهر ورق های استیل برایتان بگوییم، سطح صاف و تمیز آنها از هر مورد دیگری بیشتر به چشم می آید، اما به دلیل اینکه مقاومت به خوردگی بالایی دارند، در صنعت برای کارهای مختلف از آنها استفاده میشود. انواع ورق استیل شامل 304، 316، 310، 309، 420، 430 و 321 است. که در میزان نیکل، کربن و کروم با یکدیگر تفاوت دارند. البته در میان این مدل های معرفی شده دو نوع 304 و 316 به علت درصد کربن کمتری که دارند برای کارهای از قبیل جوشکاری، فرم دهی و سختکاری مناسب هستند.

ویژگی های ورق استنلس استیل

  • مقاومت بسیار مناسب در برابر خوردگی

  • ظاهر جذاب و زیبا

  • مقاومت در برابر حرارت

  • قابل بازیافت بودن

  • عمر طولانی و مفید

خرید و فروش ورق استیل در بازار آهن آلات

ورق هایی که از استیل ساخته شده اند، به طور معمول به سه فرم کویل، برشی و فابریک از کارخانه به سمت مشتری قابل ارائه میباشد. شکل رول، به صورت ورق های پیوسته می باشد که مانند رول های پارچه، در عرض و ضخامت مختلفی وجود دارند. اما مشتری می تواند با توجه به نیاز خود اشکال مختلفی را بر روی آن ایجاد کند.

مدل برشی، نوعی از ورق است که توسط ماشین آلات ویژه ای در ابعاد استاندارد و تعین شده ای در همان کارخانه برش داده میشود و به صورت ورق های شیت در بازار به فروش میرسد. انواع ورق های فلزی و از جمله ورق هایی که از جنس استیل هستند، در اشکال، اندازه و ضخامت های گوناگون با توجه به نیاز و درخواست مشتری تولید میشود.

لیست قیمت روز ورق استیل در سایت ثامن تجارت

قیمت ورق استیل، با توجه به وارداتی بودن وابستگی شدیدی به نرخ دلار دارد. مقاطع استیلی که در بازار آهن آلات وجود دارد با استفاده از شمش آلیاژی استیل ساخته شده اند. نداشتن تجهیزات مخصوص و امکانات کافی در داخل کشور، موجب شده تا برای تامین مقاطع استیلی به واردات متوسل شویم.

از آنجایی که تمام محصولات وارداتی بر اساس دلار معامله میشود، در خرید و فروش ورق استیل نیز نرخ دلار دخالت زیادی دارد. در چنین شرایطی بهترین کار این است که برای خرید ورق استیل و آگاهی درمورد قیمت جدید ورق استیل از منابع معتبری مانند سایت ثامن تجارت (samentejarat) استعلام بگیرد.

سامانه اینترنتی ثامن تجارت، که مرکز فروش انواع محصولات آهنی و پلیمری است با ارائه لیست قیمت روز ورق های استیل به صورت آنلاین و لحظه ای توانسته است پاسخگوی نیاز مشتریانی باشد که می خواهند با توجه به در نظر گرفتن جدیدترین قیمت ورق استیل خرید خود را به صورت آنی انجام دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاهده آنلاین قیمت انواع ورق استیل ؛ می توانید به سایت های ثامن تجارت، آهن آنلاین و مرکز آهن مراجعه کنید.