شناسه خبر : 46469 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بدون اپلیکیشن

تلفن هوشمند چگونه بدون اپلیکیشن کار می‌کند؟

دویچه تلکام (Deutsche Telekom) یک مفهوم آینده‌نگرانه از تلفن‌های هوشمند را به نمایش گذاشت که برای رسیدگی به نیازهای خاص کاربران به جای اپلیکیشن‌ها (برنامه‌ها) به هوش مصنوعی متکی است. به گزارش ایسنا، کاربران تلفن‌های هوشمند امروزی معمولاً از اپلیکیشن‌ها برای انجام همه موارد از پیام‌رسانی و حضور در رسانه‌های اجتماعی گرفته تا انجام بازی‌های ویدئویی و فعالیت‌های بانکی استفاده می‌کنند. به نقل از رویترز، اما شرکت آلمانی دویچه تلکام می‌گوید که این طرح مفهومی که در دستگاه تی-فون (T-phone) خود به نمایش می‌گذارد، دارای یک رابط کاربری بدون اپلیکیشن خواهد بود که با همکاری شرکای شرکت فناور چندملیتی آمریکایی کوالکام (Qualcomm) توسعه یافته است.

تیم هوتگز، مدیرعامل این شرکت در یک سخنرانی اصلی در کنگره جهانی موبایل (MWC) در بارسلون گفت: می‌توانم به شما بگویم که طی پنج تا ۱۰ سال آینده، هیچ‌کدام از ما دیگر از اپلیکیشن‌ها استفاده نخواهد کرد.

دویچه تلکام افزود: محصول نمایش داده‌شده منعکس‌کننده اعتقاد دویچه تلکام است که الگو‌های زبانی بزرگ چندوجهی (LLM) به زودی به دستگاه‌ها تبدیل می‌شوند و زندگی کاربران خود را بهبود بخشیده و ساده می‌کنند. 

دراین پرونده بخوانید ...