شناسه خبر : 12419 لینک کوتاه

بریده جراید - ۳

اکبر اعلمی نماینده پیشین مجلس در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: «با توجه به اینکه در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم نامزد اصلاح‌طلب واقعی حضور ندارد و به نظر می‌رسد برخی جریانات طبق معمول می‌خواهند از برخی افراد که اصلاح‌طلب جعلی هستند حمایت کنند؛ من به این نتیجه رسیدم که به عنوان یک شخصیت اصلاح‌طلب وارد عرصه رقابت شوم.

index:1|width:|height:40|align:right احیای منشور نوفل‌لوشاتو
نوشت: اکبر اعلمی نماینده پیشین مجلس در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: «با توجه به اینکه در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم نامزد اصلاح‌طلب واقعی حضور ندارد و به نظر می‌رسد برخی جریانات طبق معمول می‌خواهند از برخی افراد که اصلاح‌طلب جعلی هستند حمایت کنند؛ من به این نتیجه رسیدم که به عنوان یک شخصیت اصلاح‌طلب وارد عرصه رقابت شوم. هر انقلابی مبتنی بر مجموعه‌ای از شعارهای رهبران آن است و با توجه به اینکه مهم‌ترین بخش شعارهای رهبر انقلاب ایران در نوفل‌لوشاتو مطرح شد، من با عنوان احیای منشور نوفل‌لوشاتو وارد انتخابات می‌شوم.» اعلمی با بیان اینکه من مستقل وارد انتخابات شده‌ام، گفت: «نیازی به حمایت افرادی همچون هاشمی و خاتمی ندارم.»


index:2|width:|height:40|align:right شایعه معاون اولی من یک شوخی است
نوشت: غلامرضا اسداللهی، نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در جلسه خصوصی که هفته گذشته با آقای قالیباف داشتیم، ایشان موضوع شایعه معاونت اولی را یک شوخی رسانه‌ای دانست. این نماینده مجلس درباره طرح این‌گونه شایعات اضافه کرد: به نظر من مشکلات و گرفتاری‌های کشور بسیار زیاد و پیچیده است و از عهده هر کسی بر‌نمی‌آید لذا مدل ترکیبی را کسانی طرح می‌کنند که حوصله یا توان کار ندارند و در عین حال علاقه شدیدی به جایگاه ریاست‌جمهوری دارند و بهترین حالت برای آنها انتخاب یک مدیر اجرایی قوی است تا هم از ظرفیت رای‌آوری وی به نام خود استفاده کنند و هم با آسودگی بر صندلی ریاست‌جمهوری تکیه بزنند و با حضور یک مدیر قوی مسائل کشور حل و فصل شود.

index:3|width:|height:40|align:right مردم را با دروغ نمی‌توان اداره کرد
نوشت: آیت‌الله جوادی‌آملی در دیدار با اعضای کمیته وحدت فراکسیون اصولگرایان رهروان ‌ولایت مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید به فکر چگونگی اداره کردن جامعه باشد، گفت: مردم را با دروغ و پول دادن و روش‌های کمیته امدادی نمی‌توان اداره کرد... یک سال جشن خودکفایی گندم برپا شد و پس از آن گندم دوباره وارد شد و وقتی علت را پرسیدیم، گفتند دیگر نمی‌توانیم علوفه وارد کنیم و مجبوریم به جای علوفه گندم به دام‌ها دهیم؛ مگر علوفه انرژی هسته‌ای است که ما را تحریم کنند یا نتوانیم آن را وارد کنیم... یک مدیریت عاقل متوسط هم می‌تواند کشور را اداره کند... اگر نتوانیم کشور را اداره کنیم در مقابل مردم مسوول عندالله هستیم. اکنون به جای دلیل، دلالی می‌کنند و ما خودمان و مردم را فریب می‌دهیم.

index:4|width:|height:40|align:right تولید یک دوربین فوق پیشرفته در سیما
در ستون طنز خود نوشت: «... اگر فردا پس‌فردا دیدید که تعداد کاندیداها از تعداد رای‌دهنده‌ها بیشتر شده اصلاً تعجب نکنید. به همین خاطر صدا و سیما و رسانه‌ها مجبور می‌شن به جای معرفی کاندیداها؛ به معرفی رای‌دهنده‌ها بپردازن!... پس از سال‌ها تلاش بی وقفه بالاخره دوربین فوق پیشرفته فیلمبرداری ساخته شد. این دوربین هوشمند به نحوی ساخته شده که به تصویر یه مهندس حساس است و خیال مدیران صدا و سیما را از سانسور تصویر ایشان راحت می‌کند! در حافظه این دوربین چندین تصویر از این مهندس موجود است و دوربین مذکور با شناسایی تصویر او در جلسات، به راحتی تصویرش را سانسور می‌کند. این اقدام در راستای ایجاد عدالت انجام می‌شود!.. قرار است فیلم تمام سفرهای استانی احمدی‌نژاد بازبینی بشه تا برای استقبال‌کنندگان پرونده تشکیل  بشه!»

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها