شناسه خبر : 17828 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از مزایده اموال امیر‌منصور آریا خبر داد و گفت: در این مرحله 189 میلیارد تومان از اموال آریا شامل 38 باب ملک که 11 باب آن تجاری و مابقی مسکونی است، به صورت مزایده به متقاضیان عرضه می‌شود.

فارس: مدیرکل اعتبارت بانک مرکزی با بیان اینکه بدهی بانک‌های تجاری و واگذارشده به دلیل توقف تمدید خط اعتباری بانک مرکزی افزایش یافته است، بازخرید اوراق مشارکت توسط بانک‌ها و عدم بازپرداخت آن توسط دولت را دو عامل اصلی افزایش بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی دانست.

تسنیم: هیات اعزامی صندوق بین‌المللی پول به جمهوری اسلامی ایران ضمن دیدار با مقامات اقتصادی کشور، علاوه بر بحث و تبادل‌نظر در زمینه تحولات اقتصاد ایران، بر حفظ دستاوردهای اقتصادی اخیر تاکید کرد.

ایسنا: مجتبی خسروتاج، قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا زمانی که مشکل پوشش بیمه‌ای کشتی‌ها حل نشود و موانع بانکی بین ایران و سایر کشورها برطرف نشود، لغو تحریم شرکت‌های کشتیرانی خاصیت چندانی ندارد.

فارس: قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: امسال بارندگی در کشور به طور متوسط 88 میلیمتر بود که 28 درصد نسبت به سال گذشته کمتر بوده است.

اقتصادنیوز: میزان سرمایه‌گذاری جدید صنعتی در 9‌ماهه امسال با رکود و افت نسبی در مقایسه با دوره مشابه پارسال روبه‌رو شده است.

ایلنا: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: 70 هزار میلیارد تومان پروژه در اختیار قرارگاه خاتم‌الانبیا به عنوان پیمانکار قرار گرفته است.

ایسنا: با تصویب قرارداد سپرده‌گذاری ارزی صندوق توسعه ملی در بانک‌های عامل، این صندوق نسبت به اجرای این مصوبه و سپرده‌گذاری ارزی در بانک‌های خصوصی و دولتی اعلام آمادگی کرد.

ایرنا: از ابتدای امسال تا نیمه بهمن‌ماه، 38 هزار و 229 میلیارد ریال سهم دولتی توسط سازمان خصوصی‌سازی واگذار شده که از این میزان دو هزار و 987 میلیارد ریال در بورس، 26 هزار و 854 میلیارد ریال در فرابورس، هشت هزار و 388 میلیارد ریال از طریق مزایده و یک میلیارد ریال از طریق مذاکره به فروش رسیده است.

فارس: اوپک در جدیدترین گزارش ماهانه خود اعلام کرد، قیمت نفت ایران در نخستین ماه سال 2015 نسبت به زمان مشابه سال گذشته بیش از 62 دلار کاهش یافته و هر بشکه نفت سنگین ایران در این ماه 84/42 دلار فروخته شده است.

تسنیم: بانک مرکزی افزایش سقف وام ازدواج در سال آتی را منوط به عدم تصویب تکلیف جدید قرض‌الحسنه‌ای در بودجه ۹۴ دانست.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها