شناسه خبر : 14713 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بورس

شخارک: پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی 92 شرکت پتروشیمی خارک معادل 24 درصد افزایش یافت.
سخاش: شرکت سیمان خاش در دوره شش‌ماهه منتهی به 31 شهریور‌ماه 92 با اختصاص 911 ریال سود به ازای هر سهم به 55 درصد از پیش‌بینی‌هایش رسید.
حپترو: مدیر‌عامل شرکت حمل و نقل پتروشیمی طی اطلاعیه‌ای به اداره نظارت بر ناشران بورسی از ثابت ماندن سود هر سهم سال مالی 92 خبر داد.
دامین: شرکت داروسازی امین در جدیدترین پیش‌بینی درآمد هر سهم را با افزایش 45درصدی به بازار اعلام کرد که در دوره سه‌ماهه توانسته 28 درصد از سود پیش‌بینی‌شده را محقق کند.
مداران: مدیرعامل شرکت داده‌پردازان ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در مقطع زمانی فعلی اطلاعات افشا‌نشده‌ای که تاثیری بر پیش‌بینی سود اعلام‌شده قبلی این شرکت داشته باشد، وجود ندارد.
غپاک: مدیرعامل شرکت لبنیات پاک طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه کره بسته‌بندی‌شده حاشیه سود بسیار پایینی دارد (تقریباً سر به سر) افزایش نرخ فعلی نیز تاثیری بر روند سوددهی این محصول ایجاد نمی‌کند.
مپنا: شرکت مدیریت پروژه نیروگاهی ایران (مپنا)، اعلام کرد از تاریخ چهارم آبان‌ماه سال جاری سود سهام سال مالی 91 را پرداخت خواهد کرد.
وپترو: شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با سرمایه یک هزار و 820 میلیارد ریال طی سه ماه معادل سه درصد از پیش‌بینی‌هایش را پوشش داد.
خمهر: شرکت مهرکام پارس پیش‌بینی سود (زیان) هر سهم سال مالی 91 را در شهریور و آبان‌ماه 91 به صورت حسابرسی‌شده مبلغ شش ریال و در اسفند‌ماه 91 مبلغ یک ریال اعلام کرده بود که مطابق صورت‌های مالی حسابرسی‌شده مبلغ (351) ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.
وتوکا: شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد در دوره 12ماهه منتهی به 31 خرداد‌ماه 92 مبلغ 174 میلیارد و 463 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 671 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.
وصندوق: شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در دوره شش‌ماهه منتهی به 30 اسفند ماه 91 به سود خالص دوره سود انباشته ابتدای سال را اضافه و در نهایت مبلغ هفت هزار و 74 میلیارد و 101 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.
غالبر: شرکت لبنیات کالبر در دوره سه‌ماهه نخست سال با اختصاص 35 ریال سود به ازای هر سهم معادل چهار درصد از پیش‌بینی‌هایش را پوشش داد.
شراز: شرکت پالایش نفت شیراز در دوره سه‌ماهه نخست سال مالی جاری معادل 1289 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و به 36 درصد از پیش‌بینی‌هایش رسید.
وبیمه: ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه در دوره یک‌ماهه منتهی به 31 شهریور‌ماه 92 معادل پنج میلیارد و 302 میلیون ریال کاهش یافت.
دارو: شرکت کارخانجات دارو‌پخش در دوره شش‌ماهه نخست سال مالی جاری بااختصاص 1599 ریال سود به 60 درصد از پیش‌بینی‌هایش رسید.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها