شناسه خبر : 6962 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

شهروند: احمد حاجبی رئیس اداره سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت خبر داد: فقر اقتصادی، دلیل شیوع اختلالات روانی در قشر محروم سه شهر قوچان، بردسیر و اسکو

ایسنا: کارشناسان اتحادیه حفاظت از محیط ‌زیست به ایران آمدند. بیابان لوت در صف ثبت جهانی قرار گرفت.

اعتماد: عبدالرضا رحمانی‌فضلی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر: کاهش تولید تریاک به معنای کاهش ناامنی در منطقه نیست.

تسنیم: بر اساس اسناد ثبت شرکت در روزنامه رسمی کشور، شرکت منتسب به فست فود آمریکایی KFC با عنوان «کی‌اف‌سی حلال ایرانیان» در ایران مجوز فعالیت گرفت. /همچنین شرکت برگرکینگ نام برند فست‌فود آمریکایی و رقیب شرکت مک دونالد است که بر اساس اسناد روزنامه رسمی کشور‌، در ایران ثبت شده است.

فارس: قطار گردشگری «مسکو» - «تهران» در مسیری به طول ٩ هزار و ٥٠٠ کیلومتر در سال ٢٠١٦ میلادی از طریق ازبکستان راه‌اندازی می‌شود.

مهر: محمد حقانی، رئیس‌ کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران: عمر مفید سه هزار دستگاه اتوبوس فعال در پایتخت به پایان رسیده، این اتوبوس‌های کاملاً فرسوده که حدود ۵۰ درصد از مجموع ناوگان اتوبوسرانی تهران را تشکیل می‌دهند، به سن بازنشستگی رسیده‌اند و وقت آن فرا رسیده که جای خود را به اتوبوس‌های نو بدهند.

فارس: انوشیروان محسنی‌بندپی، رئیس‌ سازمان بهزیستی، با اشاره به آمادگی این سازمان جهت همکاری با شهرداری در اجرای پروژه شهید «هرندی» گفت: نگهداری، بازتوانی، ایجاد اشتغال و حمایت‌های درمانی از آسیب‌دیدگان بخشی از این همکاری‌ها خواهد بود.

مهر: چهار کتیبه متعلق به دوره هخامنشیان در محوطه تل آجری کشف شد که روی آنها به زبان بابلی کلماتی چون شاه و دروازه حک شده است.

ایرنا: داود کشاورزیان، رئیس‌ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای: با وجود تلاش پلیس راهور ناجا و ماموران سازمان راهداری سهم موتورسیکلت در راه‌های کشور به ٥ /١٨ درصد رسیده است.

ایلنا: ضیاء‌الدین شعاعی، مدیر ملی مقابله با پدیده گرد و غبار با اشاره به وجود محدودیت در اعتبارات مقابله با پدیده گرد و غبار در کشور گفت: علاوه بر استان‌هایی که از منشاء خارجی گردو غبار متاثر هستند، برخی دیگر از استان‌ها همانند اصفهان از منشاء داخلی در حال آسیب دیدن هستند.

اعتماد: حمید صمدزاده؛ رئیس‌ اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت: همگام با طرح ارتقای سلامت دهان و دندان هفت میلیون و ٧٠٠ هزار دانش‌آموز مقطع اول تا ششم ابتدایی سراسر کشور برای پیشگیری اصولی از پوسیدگی‌های دندانی، «وارنیش فلوراید‌تراپی» دانش‌آموزان در دومرحله از آبان‌ماه امسال اجرا می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید