شناسه خبر : 21206 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

اخبار کوتاه اجتماعی

ایرنا: رجبعلی خسروآبادی، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران: موزه‌ها در برنامه بازدید تورهای شبانه تهرانگردی در ماه مبارک رمضان اضافه می‌شوند. ساعت آغاز این تورها بعد از ساعت افطار است و مردم برای استفاده از این تورهای تهرانگردی می‌توانند با شماره 137 تماس بگیرند.

ایلنا:‌خانه‌ملت: ایرج عبدی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: طرح موضوعی با عنوان قرار زندان دو تا پنج سال برای افرادی که به استفاده از شیوه‌های جلوگیری از بارداری از جمله وازکتومی و توبکتومی اقدام می‌کنند، به هیچ عنوان نمی‌تواند در افزایش جمعیت تاثیرگذار باشد.

ایرنا: مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل 920 مجلس شورای اسلامی: قرار است پرونده بورسیه‌های غیرقانونی در این کمیسیون بررسی شود.

خبرآنلاین: علی‌محمد شاعری، رئیس ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار: سالانه بیش از دو میلیون تن مواد پلاستیکی در کشور مصرف می‌شود که این پلاستیک‌ها تهدیدی جدی برای سلامت و محیط زیست کشور محسوب می‌شود.

فارس: شهریار سوادکوهی، رئیس بخش آندوسکوپی بیمارستان آیت‌الله روحانی (ره) بابل آب آلوده را مهم‌ترین عامل بروز سرطان معده دانست و گفت: سن ابتلا به سرطان معده به 40 سال کاهش پیدا کرده است.

ایرنا: با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، به داوطلبان آزمون سراسری رشته‌های پزشکی در مناطق تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرستان‌های زاهدان و ایرانشهر سهمیه اختصاص یافت.

فارس: مدیر روابط عمومی شورای شهر: ولی‌الله شجاع‌پوریان و هادی ساعی به عنوان اعضای ناظر شورای اسلامی شهر تهران بر سفرهای خارجی شهرداری تعیین شدند.

اعتماد: کاخ خشتی آپادانا در محوطه تاریخی شهر شوش به پیشرفت فیزیکی 90‌درصدی رسید.

ایلنا: علی صابری عضو روشندل شورای اسلامی شهر تهران: نگاه شهردار و شهرداری به معلولان، نگاهی از جنس شهروند درجه «دوم» است.

فارس: محمدرضا برجی، مدیرکل محیط زیست گیلان: از خطرات زیست محیطی که الان ما را تهدید می‌کند همین بس که استان گیلان رتبه اول سرطان را در کشور دارد.

ایرنا: همایون هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی: بهزیستی در ماه رمضان سبد کالا توزیع می‌کند. دیدار با خانواده‌های دارای چند معلول و نیازمند و حل مشکلات آنها نیز برنامه دیگر سازمان در ماه رمضان است.

ایسنا: معاون سازمان بهزیستی: 9 درصد مراکز اقامتی معتادان ویژه زنان است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها