شناسه خبر : 12633 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه ها

بچه‌دار شدن با شلاق
index:1|width:50|height:20|align:right در سرمقاله خود نوشت: «...به نظر نمی‌رسد تحقیق و بررسی درباره دلایل کاهش رشد جمعیت و شناخت موانع پیش رو کار بسیار دشواری باشد، تنها کافی است پاسخ این سوال را که «چرا برخی از جوانان تمایلی به ازدواج و بعضی از والدین تمایلی به فرزندآوری ندارند» به دست بیاوریم. هر چند قدم گذاشتن در این مسیر و پیدا کردن این پاسخ مستلزم برداشتن موانع بزرگی چون مشکلات ازدواج، مسکن و اشتغال است که بی‌شک زمان‌بر، دارای هزینه و بسیار سخت‌تر است... به جای اینکه مباحث حاشیه‌ای مثل به بهشت بردن یا نبردن مردم درست کنیم، بهتر است وقت و انرژی خود را به این مساله معطوف کنیم که آیا می‌شود مردم را به زور شلاق و زندان بچه‌دار کرد؟»

تخلف عجیب احمدی‌نژاد در حق تهرانی‌ها
index:2|width:50|height:20|align:right نوشت: محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: یکی از مصوبات جنجالی دولت دهم، مصوبه 8‌بندی 4/2/91 بود که براساس بندهای 1 تا 4 آن زیر‌پهنه‌های با تراکم کم به زیر‌پهنه‌های با تراکم زیاد تغییرکرد. بند 5 این مصوبه به بارگذاری در باغ‌های تهران اختصاص دارد. در گذشته برای اینکه تغییر کاربری و تخریب باغ‌ها توجیه اقتصادی نداشته باشد، بارگذاری در پهنه R241 برای باغ‌های تهران 15 درصد بود که در این مصوبه آن را به 120 درصد افزایش دادند و بدین شیوه عملاً شهرداری خود عاملی شد برای تخریب باغ‌های تهران. این مصوبه از لحاظ ارزش خسارتی که به شهر وارد آورد و افزایش جمعیتی دو میلیون نفری که بر دوش تهران تحمیل کرد، معادل کل تخلفات شهرداری در طول یک دهه فعالیت آن است.

قول وزیر بهداشت به یک انجمن غیردولتی
index:3|width:50|height:20|align:right نوشت: احساسات وزیر بهداشت از مشاهده کودکان کار متاثر شده و سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی، دست و دلبازانه اعلام کرده که هزینه بستری کودکان کار و خانواده ایشان در مراکز درمان دولتی رایگان خواهد بود. وزیر بهداشت که در جشن کارنامه جمعیت امداد دانشجویی امام علی شرکت کرده وعده داد که کودکان کار از این پس تحت درمان بستری رایگان در مراکز دولتی قرار خواهند گرفت و خانواده ایشان هم مشمول این حمایت خواهند بود. او در این نشست تاکید کرد: «کودکان کار محصول سیاست‌های غلط دولت‌ها و مجلس‌ها هستند، همه ما مقصر هستیم. آنها گناهی ندارند. همه ما مردم و دولت باید برایشان کاری کنیم... به عنوان نماینده یا سفیر شما در هیات وزیران، مشکلات شما را گزارش و پیگیری می‌کنم.»

اجرای حکم پرونده موسوم به «خاله شادونه»
index:1|width:50|height:20|align:rightنوشت: حکم پرونده موسوم به خاله شادونه صادر شده و در مرحله اجرا قرار دارد. مسیح‌الله میرزایی رئیس دادگستری شهرستان خرم‌دره با اشاره به آخرین وضعیت پرونده حادثه موسوم به خاله شادونه افزود: برخی از متهمان پرونده دستگیر و محکوم به زندان شده‌اند... دادستان شهرستان خرم‌دره نیز با اشاره به آخرین وضعیت پرونده خاله شادونه عنوان کرد: مدیر اجرایی این جشن به عنوان مقصر اصلی حادثه شناخته شده و به حبس محکوم شد و از آنجا که برنامه بیمه داشت، دیه متوفیان نیز پرداخت می‌شود... در 21 اردیبهشت ۱۳۹۱ سالن 3000 نفری شهدای شهرستان خرم‌دره شاهد برگزاری مراسمی برای کودکان این شهرستان با حضور «خاله شادونه» بود، اما به علت ازدحام جمعیت سه کودک در این برنامه کشته شدند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها