شناسه خبر : 19339 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: اولگ سافونوف، رئیس آژانس گردشگری فدرال روسیه: ایران امن‌ترین کشور جهان است و دولت این کشور از توانمندی کافی برای تامین امنیت گردشگران خارجی برخوردار است. مقام‌های روس بر این باورند که دولت این کشور امکانات کافی برای تامین امنیت گردشگران روس را در اختیار دارد.

مهر: مرضیه لک، عضو هیات علمی پژوهشکده علوم زمین: با وجود پنج میلیارد تن نمک در کف دریاچه ارومیه، هرچه آب وارد آن شود، تبخیر خواهد شد. به همین دلیل هیچ‌گاه به تراز اکولوژیک خود نخواهد رسید.

ایسنا: علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش: آنچه اکنون در کمیسیون آموزش مجلس در حال بررسی و طی مراحل است، لایحه دائمی شدن مدارس غیردولتی است و خصوصی‌سازی نیست.

ایرنا: مهدی ایزدی، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران: ۵۱ هزار و ۴۹۷ ایثارگر متقاضی و جویای کار هستند و حدود ۹۲ هزار جانباز از کار افتاده کلی، حقوق حالت اشتغال دریافت می‌کنند.

ایسنا: پرویز افشار، معاون کاهش تقاضای ستاد مبارزه با مواد مخدر: افزایش قیمت شیشه و هرویین و کاهش قیمت تریاک نشان می‌دهد افراد مبتلا به شیشه تغییر الگوی مصرف را دارند و ممکن است به سمت مواد سنتی یا هروئین تزریقی بروند که به همین دلیل باید از ورود هروئین از افغانستان به ایران جلوگیری شود.

ایسنا: احمد دولت‌آبادی، مدیرکل مدیریت بحران و امور مناطق محروم کمیته امداد: ۲۴۵۳ دهستان در کشور شناسایی شده که ۶۰ درصد آنها دارای انواع محرومیت‌ها هستند و عموم دهستان‌های محروم کشور در مناطق مرزی هستند.

مهر: در سال ۹۵ در لایحه بودجه سال ۹۵، ۶۲ هزار میلیارد تومان برای امور رفاه اجتماعی اختصاص داده شده که از این اعتبار ۷۶۸ میلیارد تومان به فصل مربوط به امداد و نجات، ۱۴ هزار میلیارد تومان به فصل بیمه‌های اجتماعی، حدود ۴۶ هزار میلیارد تومان برای فصل حمایتی، هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان برای توانبخشی، پنج هزار میلیارد تومان به سازمان بیمه سلامت، سه هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان به کمیته امداد، هزار و ۸۱۱ میلیارد تومان به سازمان بهزیستی، ۳۲۱ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی و ۲۱ هزار میلیارد تومان برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشنهاد شده است.

ایسنا: محمدفرید لطیفی، معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور با وجود فواید متعددی که بیمه حوادث برای واحدهای مسکونی دارد از ۲۰ میلیون واحد مسکونی در کشور تنها دو میلیون واحد مسکونی تحت پوشش بیمه حوادث درآمده است.

ایرنا: سعید نمکی؛ معاون توسعه امور اجتماعی و عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از پیش‌بینی ردیف بودجه خاص و جداگانه برای آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها