شناسه خبر : 21254 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

آیفون ۶ بعد از شایعات فراوان رونمایی شد

سیب ششم

بعد از شایعات فراوان شرکت اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در حقیقت مشتریان در دو سایز می‌توانند آی‌فون را انتخاب کنند. یک نسخه ۷/۴ اینچی و یک نسخه بزرگ‌تر که آی‌فون ۶ پلاس نامیده شده است و ۵/۵ اینچی است.

بعد از شایعات فراوان شرکت اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در حقیقت مشتریان در دو سایز می‌توانند آی‌فون را انتخاب کنند. یک نسخه 7/4 اینچی و یک نسخه بزرگ‌تر که آی‌فون 6 پلاس نامیده شده است و 5/5 اینچی است.

صفحه نمایش بزرگ‌تر
آی‌فون تابوی گوشی کوچک را شکست و نسخه 7/4 اینچی ارائه داد. یک صفحه نمایش رتینا با کیفیت اچ‌دی. این صفحه نمایش 326 ppi است و رزولوشن 1334×750 پیکسل دارد. البته آی‌فون 6 پلاس با صفحه نمایشی با چگالی پیکسلی بالاتر 1080p HD است.

آی‌فون 6 در دست چگونه به نظر می‌رسد؟
نسبت به آی‌فون‌های قبلی بدنه بزرگ‌تری دارد و باریک‌تر به نظر می‌رسد. هر دو سایز در دست خوب می‌نشینند. طراحی فلز ویفر مانند است و احساس خوبی هنگام استفاده به شما می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی منحنی بودن آن است. برخلاف شنیده‌ها صفحه نمایش آن از جنس یاقوت کبود نیست و عناصر دیگری در طراحی آن به کار برده شده است. آی‌فون‌ها در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری به بازار خواهند آمد. در طراحی این مدل جدید دکمه پاور از بالای دستگاه به لبه سمت راست منتقل شده است. وزن مدل 7/4 اینچی به 129 گرم رسیده است و همانند 5s از اسکنر اثر انگشت برای احراز هویت استفاده می‌شود.

دوربین و ویدئو
دوربین آی‌فون 6 با اندازه پیکسل‌ها 8 مگاپیکسل iSight است اما ممکن است انتظار مشتریان را برآورده نکند. سرعت فوکوس بسیار بالا رفته است. وقتی فلاش روشن باشد، رنگ‌ها بسیار واقعی‌تر شده و HDR در حالت خودکار فعال است.
آی‌فون 6 دارای تثبیت‌کننده تصویر دیجیتال است. در فیلمبرداری به شما امکان ضبط فیلم‌های 1080 p HD در 30 یا 60 فریم در ثانیه و حرکت آهسته (اسلوموشن) با 120 یا 240 فریم بر ثانیه می‌دهد. اپل دوربین جلوی 2/1 مگاپیکسلی را هم بهبود بخشیده است و قابلیت فوکوس و تشخیص چهره را نیز داراست. پردازنده A8 64 بیتی آی‌فون 6، ساخت خود شرکت اپل است. گرافیک این تلفن همراه 50 درصد بهبود یافته و پردازنده 25 درصد سریع‌تر شده است. سنسورهای ارتفاع‌سنج، محاسبه فشار هوا و تخمین فاصله به همراه برنامه‌های سلامت و تناسب اندام هم در این آی‌فون جدید لحاظ شده است. اپل طول عمر باتری را 10 ساعت مکالمه 3G و 11 ساعت در حالت WIFI و پخش ویدئو اعلام کرده است. سرعت وای فای در این آی‌فون نسبت به نسخه قبلی آی‌فون سه برابر بیشتر شده است.

سیستم پرداخت اپل و NFC
اپل پس از مقاومت زیاد در برابر NFC بالاخره آن را به تلفن‌های خود آورد و سیستم پرداخت خود را نیز راه‌اندازی کرد. سیستم پرداخت اپل تنها در آمریکا و با نصب برنامه دفترچه حساب کاربر قابل استفاده است و به شما اجازه خرید کالا تنها با یک لمس را خواهد داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها