شناسه خبر : 9188 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: مقام ‌معظم رهبری: حضرات در تریبون‌های رسمی و غیررسمی پیشرفت علمی کشور را توهم می‌شمارند. / دلسرد کردن جوانان ما از حال و آینده، خیانت به ناموس ملی است. / امثال شهید همدانی دارند امنیت را برای من و شما حفظ می‌کنند. / مرعوب غرب نشوید. / وزرا اجازه ندهند با عناصر مومن مقابله شود.

خبرآنلاین: غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به اینکه آیا منظور شما از اظهارات اخیرتان در خصوص آن دسته از جاسوسانی که با حرف‌ها و اقدامات‌شان زمینه حضور دشمن را فراهم می‌کنند، وزیر امور خارجه یا تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است یا خیر، گفت: مسلماً نظرم به این فردی که نام بردید نبوده است.

ایلنا: کاخ سفید: همزمانی تصویب برجام در ایران و آزمایش موشکی این کشور تصادفی نیست.

تابناک: دخیل عباس زارع‌زاده‌مهریزی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس و نماینده یزد در مجلس مدعی شده که متاسفانه امروز دانشگاه تابلو بدحجابی و تبلیغ ضد‌ارزش شده است و بعضی از متدینین تردید دارند که فرزندان خود را به دانشگاه بفرستند. این مسائل برای نظام جمهوری اسلامی زشت و ننگ‌آور است به جای اینکه در دانشگاه تبلیغ ارزش‌ها شود و جوانان محیط علمی و سالمی را تجربه کنند آزادی به حدی است که کم‌کم اذهان عمومی به این سمت می‌رود که دانشگاه‌ها خودشان مبلغ و ناشر ضد‌ارزش‌ها هستند.

انتخاب: ملوک‌السادات حسینی‌بهشتی اظهارات بحث‌برانگیز صادق خرازی در مورد شهید سیدمحمد حسینی‌بهشتی را تکذیب کرد و گفت: در طول اقامت پدرم در اروپا در کلیه جلسات ایشان همراه مادرم شرکت می‌کردم و حتی یک مورد هم دست دادن با زن نامحرم را از ایشان مشاهده نکردم.

ایسنا: آیت‌الله جعفر سبحانی مرجع تقلید: آنهایی که مفقود بوده و در کنار خانه خدا دفن شدند سعادتی نصیب‌شان شده است که در ایام حج لباس احرام‌شان کفن‌شان شد و امیدواریم که خداوند به بازماندگان ایشان صبر عنایت بفرماید.

ایرنا: اکبر هاشمی‌رفسنجانی خطاب به غربی‌ها: تروریست‌ها را همین‌جا از بین ببرید.

ایلنا: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه: ما که توانستیم با کشورهای ابرقدرت توافق کنیم، چرا نتوانیم با برادران عرب خود به توافق برسیم؟ / موضع عربستان در قبال توافق ایران همان موضع اسرائیل است.

انتخاب: ترکی فیصل رئیس پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان: پوتین بداند از همراهی با ایران نفعی نمی‌برد. / تهران در امور ما دخالت می‌کند. / سوال مجری CNN از شاهزاده سعودی: آیا بهتر نیست از ایران عذرخواهی کنید؟

ایسنا: امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: موشک‌های دوربرد ایران در عمق 500 متر زیر کوه قرار دارند. / موشک‌ها روی پرتابگر سوار شده‌اند و آماده پرتاب‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها