شناسه خبر : 6792 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خبر های کوتاه

وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد مبادلات تجاری این کشور با ایران در چهار ماه نخست سال۲۰۱۳ با افزایش۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به۱۲۰میلیون و ۱۰۰هزار دلار رسید که ۵/۱۱۸ میلیون دلار از این رقم شامل صادرات آمریکا به ایران بوده است.

واردات 118 میلیون دلار کالای آمریکایی
وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد مبادلات تجاری این کشور با ایران در چهار ماه نخست سال۲۰۱۳ با افزایش۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به۱۲۰میلیون و 100هزار دلار رسید که 5/118 میلیون دلار از این رقم شامل صادرات آمریکا به ایران بوده است.

واگذاری هلدینگ خلیج فارس غیر‌قانونی است
الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به آنچه «قصد دولت در واگذاری سهام هلدینگ خلیج فارس» خوانده شده، گفت‌: این اقدام به دلیل اینکه می‌خواهند قبل از ابلاغ قانون بودجه92 آن را انجام دهند غیر‌قانونی است و در صورت عرضه این سهام توسط دولت، بحث تحقیق و تفحص آن را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

آخرین وضعیت حکم انفصال از خدمت بهمنی
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: پرونده حکم انفصال از خدمت رئیس کل بانک مرکزی به محکمه تجدید نظر می‌رود و هر زمان نوبت رسیدگی به پرونده فرا برسد، از محمود بهمنی برای حضور و رسیدگی به پرونده دعوت خواهیم کرد.

تکذیب واردات گوشت از قطب جنوب
گمرک جمهوری اسلامی ایران واردات گوشت از قطب جنوب را تکذیب و اعلام کرد مبداء واردات گوشت، کشور امارات متحده عربی با کد AE بوده که به اشتباه کد AQ ثبت شده بود.

تخریب روزانه 40 هکتار از جنگل
به گفته محمد امینی رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران روزانه 40 هکتار از جنگل‌های شمال مورد تخریب کمی و کیفی قرار می‌گیرد.

احتمال ورشکستگی برخی مراکز رادیولوژی
عبدالرسول صداقت عضو هیات مدیره انجمن علمی رادیولوژی ایران، با اشاره به تاخیر شش تا 9‌ماهه سازمان‌های بیمه‌گر در پرداخت مطالبات مراکز رادیولوژی گفت: قطعاً این دیرکردها ورشکستگی برخی مراکز رادیولوژی را تشدید می‌کند.

اقدام جالب ترک‌هاعلیه «گارانتی بانک»
«گارانتی بانک» سومین بانک بزرگ وام‌دهنده ترکیه اعلام کرد: تعدادی از مشتریان این بانک در اعتراض به نحوه پوشش تظاهرات ضد‌دولتی در یکی از رسانه‌های وابسته به این بانک، پس‌انداز‌های خود را از حساب بانک خارج کردند.

فشار به قطعه‌سازان برای کاهش قیمت
محمدرضا نجفی‌منش عضو هیات ‌مدیره انجمن قطعه‌سازان گفت: بعد از تعیین قیمت فشار به قطعه‌سازان برای کاهش قیمت قطعات افزایش یافته است.

مردم از خودروسازان شکایت کنند
جمشید پژویان رئیس شورای رقابت از مردم خواست در صورت عدم تطبیق قیمت خودرو با دستورالعمل شورای رقابت مردم از خودروسازان شکایت کنند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها