شناسه خبر : 19208 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

انتخاب: محمدتقی مصباح‌یزدی، مدرس حوزه علمیه: برجام الگویی برای تضعیف تفکر امام در مقابل آمریکا بود. ساده‌انگارند؛ مذاکرات را از افتخارات خود می‌دانند. عده‌ای در زمان جنگ می‌گفتند ما تا چه زمان باید با آمریکا بجنگیم. برنامه‌ای طراحی کردند تا به جنگ پایان داده و جام زهر را به حضرت امام‌(ره) بنوشانند.
رسا: محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: آقای روحانی می‌گوید امام حسین (ع) شب عاشورا به ابن‌سعد گفت بیا مذاکره کنیم؛ این حرف، دعوت به هوای نفس است.
ایسنا: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه: کنگره آمریکا تاکنون چندین مصوبه علیه ایران داشته و 50 مصوبه دیگر نیز در نظر دارد که علیه ایران صادر کند. باید توضیح داد که این مصوبات به تصویب مجلس نمایندگان رسیده است و هنوز مجلس سنا آن را تایید نکرده، در ثانی بیشترین هدف این‌گونه مصوبات ایجاد فضا علیه ایران است.
تابناک: عزت‌الله ضرغامی، رئیس پیشین صدا و سیما: فعلاً برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1396 ندارم و مهم‌ترین وظیفه‌ای که در این مقطع احساس می‌کنم، تقویت جریان و نیروهای انقلابی است.
انتخاب: محمدرضا باهنر، نماینده سابق مجلس: اگر کسی شش بار کاندیدا شد و دوم شد، این یعنی مردم دیگر به او رای نمی‌دهند.
ایرنا: محمد کریمی‌قدوسی، نماینده منتقد دولت در مجلس: دشمن و شیطان بزرگ و صهیونیسم جهانی از اجرای برجام، خلق «گوساله سامری» در این عصر بود تا جریان توحیدی و انقلابی موثر ملت ایران را دچار انحراف کند و امید ملت مسلمان ایران را از نگاه به درگاه الهی به نگاه به دروازه دهکده جهانی که کدخدای آن شیطان بزرگ است، معطوف کند.
شرق: سعید حجاریان، فعال سیاسی: اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۶ نه از سر اجبار که با میل خود از حسن روحانی حمایت خواهند کرد. روحانی از اصلاح‌طلبان فاصله نمی‌گیرد؛ چراکه به‌طور کل پایگاه رای‌اش در میان ما قرار دارد. درست است که نتوانسته به صد درصد خواست اصلاح‌طلبان جامه‌عمل بپوشاند اما کارهای حداقلی را برای ادامه راه انجام داده است.
ایسنا: کاظم پالیزدار، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی: تبرئه آقای بهمنی در پرونده مربوط به برداشت شبانه سه هزار میلیارد تومان بابت مابه‌التفاوت نرخ ارز از حساب بانک‌هاست که از سوی دیوان محاسبات تبرئه شده اما درباره پرونده بابک زنجانی هنوز بخش‌هایی باقی‌مانده است.
ایلنا: کمال‌الدین پیرموذن، نماینده سابق مجلس: تردیدی ندارم که تمامی اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و اصولگرایان معتدل و واقع‌بین در انتخابات سال 1396 پشت سر حسن روحانی قرار خواهند گرفت؛ و صرفاً این پایداری‌ها و احمدی‌نژادی‌ها خواهند بود که ساز دیگری را خواهند زد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها