شناسه خبر : 11248 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: حسن روحانی، رئیس‌جمهوری: حرف‌های بی‌اساس و واهی که ارتباط بین کشورها را تضعیف می‌کند، نزنیم. / امام حسن‌(ع) شرایط جهانی را مدنظر قرار داد و مسیر صلح را انتخاب کرد.

انتخاب: علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه: وقتی ولی فقیه محور است، مگر می‌شود فراجناحی بود؟ / ابوموسی اشعری هم می‌گفت معتدل است. / مردم باید مراقب باشند در انتخابات آینده چه کسانی را انتخاب می کنند‌. / حادثه عاشورا ممکن است تکرار شود.

ایرنا: محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت: اگر رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری ترکیه ادعا، تهدید و هشدار داده، بداند، ظریف به بالاتر از او گفت هیچ‌وقت یک ایرانی را تهدید نکند. / به محض اینکه در مورد رفع حصر و ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات به نتیجه‌ای برسیم حتماً مطبوعات را در جریان می‌گذاریم.

ایلنا: علی مطهری نماینده اصولگرای مجلس: شیطنت‌های احمدی‌نژاد از عوامل وقوع حوادث 88 بود. / اگر وارد رابطه با آمریکا شویم انقلاب به پایان خود نخواهد رسید.

آفتاب: انتقاد اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از تندروها: از کنار سخنان رهبری در مورد «حق‌الناس بودن رای مردم» به سادگی گذشتند، اما برای یک کلمه «نفوذ» این همه هیاهو به راه انداختند.

ایسنا: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران: این روزها آموخته‌ام که باید گذشت کرد.‌ / صداوسیما در مذاکرات دلواپس دو طرف بود.‌ / تلویزیون قسمتی از اظهارات غربی‌ها را برجسته می‌کرد که باعث سرخوردگی مردم می‌شد. / انتظار چنین رفتارهایی را از دوستان در داخل کشور نداشتم. / احمدی‌نژاد با برکناری من بزرگ‌ترین لطف تاریخ را در حقم انجام داد.

ایسنا: بر اساس اعلام یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه تمام نمایندگی‌ها و سفارتخانه‌های ایران در خارج از کشور در صورت تمایل پناهجویان ایرانی حاضر در مرزهای اروپا به بازگشت به کشور تسهیلات لازم را در اختیار آنها قرار می‌دهند.

تابناک: حسین کروبی: عمل جراحی روی پای پدرم با موفقیت انجام شد. /به گفته وی، حسین فریدون، برادر و دستیار حسن روحانی، با حضور در بیمارستان، سلام رئیس‌جمهوری را به پدر ابلاغ و برای ایشان آرزوی سلامت و بهبودی کرد. / سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت با حضور در بیمارستان، در جریان کم و کیف پرونده درمانی وی قرار گرفت.

آفتاب: اکبر هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: حکومت اسلامی مردمش را آزاد می‌گذارد.

ایرنا: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری: نرخ رشد اقتصادی باید به هشت درصد ارتقا پیدا کند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها