شناسه خبر : 24203 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

مهر: سومین فرمان ترامپ که قرار بود طی آن شهروندان ایران و چند کشور دیگر از دریافت ویزای ورود به آمریکا منع شوند، توسط یک قاضی فدرال تعلیق شد.

ایرنا: وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که پیگیر هماهنگی‌های فرهنگی و اجتماعی برای حضور بانوان در ورزشگاه‌هاست.

ایسنا: مجمع نمایندگان استان یزد در نامه‌ای به علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به موضوع سلب صلاحیت عضو زرتشتی شورای اسلامی شهر یزد و رفع اثر حکم موقت صادره شد.

خانه ملت: محمدمحمودی‌ شاه‌نشین، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس درباره بازنگری در تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: کمتر از ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان فعلی مجلس اضافه می‌شود. او این تعداد را حدود ۳۴ نماینده اعلام کرد.

ایلنا: محمدرضا تابش درباره محدودیت‌های رئیس دولت اصلاحات گفت: نوع محدودیت‌ها فرق کرده است، گاهی برای بعضی از مراسم و مجالس ممنوعیت ایجاد کرده بودند. اما در حال حاضر این محدودیت‌ها معنای عام‌تری پیدا کرده و برایشان یک زمانی گذاشته شده است.

تسنیم: رئیس دفتر رئیس‌جمهور از سفر امانوئل ماکرون به تهران خبر داد و گفت: اوایل سال ۲۰۱۸ رئیس‌جمهور فرانسه به تهران سفر می‌کند.

ایسنا: سعید جلیلی در توئیتر خود نوشت: باید در دانشگاه‌ها یک دوره برجام‌خوانی شروع شود، این بحث علمی است نه سیاسی. برجام یک سند ۱۵۹صفحه‌ای مهم است که تا سال‌ها کشور درگیر آن است.

ایلنا: علیرضا رحیمی، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر سردار سلیمانی به اقلیم کردستان از انجام ملاقات‌هایی توسط این مقام ایرانی با مسوولان عراق در مورد موضوع همه‌پرسی استقلال در اقلیم کردستان در جریان این سفر خبر داد.

ایسنا: زیگمار گابریل، وزیر خارجه آلمان مدعی شد در صورتی که آمریکا از توافق هسته‌ای خارج شود و تحریم‌ها علیه تهران بار دیگر وضع شود، می‌تواند به توسعه سلاح هسته‌ای توسط ایران ختم شده و خطر بروز یک جنگ در نزدیکی اروپا را افزایش خواهد داد. 

ایرنا: هیات وزیران، آیین‌نامه اجرایی مربوط به واگذاری تا سقف ۱۰ درصد خدمات و فعالیت‌های تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بخش غیردولتی در سال ۱۳۹۶ را به تصویب رساند.

ایرنا: سرپرست وزارت نیرو در خصوص گزینه‌های وزارت نیرو گفت: در حال حاضر با آقای اردکانیان صحبت‌هایی شده است و باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها