شناسه خبر : 21662 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

تسنیم: مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی عیادت کردند و ضمن دعا برای آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، از اقدامات انجام‌شده برای معالجه‌ ایشان مطلع شدند.

ایسنا: وزیر کشور در مورد زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تاریخ دقیقی اعلام نمی‌کنم اما در کوتاه‌ترین زمان و با رعایت صحت و دقت، نتیجه انتخابات را اعلام می‌کنیم. عبدالرضا رحمانی‌فضلی افزود: حتماً در این دوره زودتر از دوره‌های قبلی نتایج انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می‌کنیم، این نتایج به صورت قطعی و نه تدریجی اعلام می‌شود.

ایلنا: محمدجواد ظریف با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، رئیس هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه، عیادت کرد و در روند درمان او قرار گرفت.

ایلنا: عبدالصمد خرم‌آبادی، معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: هیچ دستوری از ناحیه مراجع قضایی و کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در خصوص فیلتر و مسدود شدن پایگاه‌ها و صفحات اینستاگرامی رسانه‌های منتقد دولت صادر نشده است.

ایلنا: محمود صادقی گفت: دیدار ابراهیم رئیسی با امیر تتلو نمونه‌ای دیگر از رفتار ماکیاولی اصولگرایان است. استفاده ابزاری از فقر مردم و تنگناهایی که خود ساخته‌اند. 

ایلنا: لورا روزان از روزنامه‌نگاران برجسته اعلام کرد به احتمال فراوان ایالات متحده آمریکا در فاصله دو روز مانده به انتخابات، برخی تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران را به حالت تعلیق در خواهد آورد. دولت ترامپ نیز پیشتر اعلام کرده بود که در نظر دارد با توجه به رای شورای عالی امنیت ملی آمریکا در خصوص بازبینی سیاست‌ خارجی واشنگتن در قبال تهران، به تعهدات خود در قبال توافق هسته‌ای به ایران عمل کند.

 ایلنا به نقل از سریا‌نیوز: کاخ سفید از آمادگی دولت «دونالد ترامپ» برای همکاری با روسیه و ایران به‌منظور حل و فصل بحران سوریه خبر داد و تصریح کرد این همکاری مشروط بر این است که آنها از نفوذشان علیه نظام «بشار اسد» استفاده کنند.

ایرنا: رئیس سازمان محیط زیست گفت: شهرداری تهران برای توسعه شهری بخش‌های عمده‌ای از مناطق یک، 2، 4، 5 و 22 آسیب‌های جدی به باغ‌ها و ریه‌های تنفسی شهر تهران زد و برای توسعه شهری باغ‌ها و ریه‌های تنفسی تهران را فروخت.

 

دراین پرونده بخوانید ...