شناسه خبر : 21663 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

آقایان این همه خطا و اشتباه بس نیست؟ 

a-16-1به نقل از پرویز امینی از مشاوران قالیباف نوشت: « آقایان! این همه خطا و اشتباه بس نیست. تا کی با معجزه راست و اصولگرایی و جمنا می‌خواهید روحانی و... را رئیس‌جمهور کنید؟ کمی سیاست! الان رای روحانی و پوششی‌اش در نظرسنجی‌ها حدود ۴۰ است و هنوز برخی نیز تصمیم نگرفته‌اند! با کنار رفتن چه رئیسی و چه قالیباف، اولین پیام به لحاظ روانی به مخاطب خصوصاً تصمیم‌نگرفته‌ها، قبول پیروزی روحانی است. ضمن اینکه بخشی از آرا به روحانی می‌رسد و راه پیروزی روحانی را هموار می‌کند. آقایان رئیسی! قالیباف! نکند به نظر اینها عمل کنید! اینها آزموده‌ای هستند که آزمودن آنها خطاست! فشارها را تحمل کنید و کنار نروید!»

♦♦♦

در میان اصولگراها فقط دغدغه شخصی دیدم 

a-16-2در گفت‌وگو با مصطفی هاشمی‌طبا نوشت: من در کسانی که می‌گویند اصولگرا هستیم، فقط دغدغه شخصی دیدم. شاید هم دغدغه کشوری داشته باشند اما اصلاً روی این مساله هیچ حساسیتی ندارند. در حالی که تاکنون از مردم پول گرفتند و خرج کردند. حالا شعار می‌دهند که می‌خواهیم به مردم پول بدهیم. خب این پول دادن به مردم باید از یک منبعی فراهم شود. اینکه من بارها گفتم منابع پرداخت پول به مردم را بگویید به همین دلیل است. موضوع را همین‌طوری مطرح می‌کنند که مثلاً شما عرضه ندارید ولی ما عرضه داریم. در حالی که می‌دانید وقتی ٤٥ هزار تومان به مردم دادند، تورم ایجاد کردند.

♦♦♦

تمدید تعلیق تحریم‌های آمریکا

a-17-1نوشت: وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد چشم‌پوشی از برخی تحریم‌ها علیه ایران را به‌عنوان بخشی از موافقتنامه هسته‌ای سال 2015 ادامه می‌دهد. به گزارش رویترز، دولت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا کاهش تحریم‌ها علیه ایران را که در چارچوب موافقتنامه هسته‌ای دوره باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق این کشور با تهران صورت گرفت تمدید کرد، اما در عین حال اعلام کرد مجازات‌های اقتصادی جدیدی به بهانه فعالیت موشکی بالستیک ایران اعمال می‌کند. این تصمیم دولت ترامپ پیش از منقضی شدن چشم‌پوشی شش‌ماهه دولت اوباما در ارتباط با تحریم‌ها علیه ایران اتخاذ شد.

♦♦♦

پیشنهاد برگزاری کنسرت شهرام شب‌پره 

a-17-2به نقل از الیاس نادران نوشت: دولت یازدهم میراث‌خواران دوران هاشمی‌رفسنجانی هستند. آنها 40 سال کشور را به عقب برگرداندند و سه سال ما را در برجام معطل کردند. امروز آمار بیکاری از 30 درصد گذشته است اما دولت به جای حل مشکل کار به فکر کنسرت گذاشتن است، اگر این دولت عرضه داشت تا مشکل بیکاری را حل کند ما خودمان مجوز می‌گرفتیم و شهرام شب پره را به کشور می‌آوردیم تا کنسرت بگذارد. دولت یازدهم می‌گوید به میوه برجام رسیدیم بله درست است اما این آقای روحانی و دولت وی بود که به همراه اطرافیانش به میوه برجام رسید و امیدواریم دولت دوازدهم، مردم را به میوه برجام برساند.

 

دراین پرونده بخوانید ...