شناسه خبر : 7861 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

مهر: علی‌اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش: تدریس ادبیات قومیت‌ها بلامانع است.
ایلنا: رئیس بیمارستان 15 خرداد پیرانشهر: دانش‌آموزان حادثه‌دیده شین‌آبادی هیچ‌وقت به قیافه طبیعی خود برنمی‌گردند.
ایسنا: سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده ناجا: قیمت مواد مخدر در تهران شش برابر شده که بخشی از آن ناشی از ارزش پول ملی و بخشی از آن نیز ناشی از برخوردهای پلیس است.
ایرنا: محمدباقر قالیباف، شهردار تهران: تصمیم جدایی ری از تهران کارشناسی نبود. وظیفه خود را در شهر ری بسیار سنگین می‌دانیم چرا که اینجا نماد عینی فرهنگ اسلامی و ایرانی ماست.
خبرآنلاین: آیت‌الله سید‌علی سیستانی ‌در پاسخ به استفتای یکی از مقلدان خود درباره اقدام گروهی از افراد در دشنام دادن به عمر بن خطاب و عایشه همسر پیامبر، این اقدام را به شدت محکوم کرد و آن را مخالف اخلاق و سیره اهل بیت (علیهم‌السلام) برشمرد.
آرمان: علی یونسی وزیر اطلاعات کابینه خاتمی: دشمنان برای اینکه جنگ شیعه و سنی راه بیندازند، پول خرج می‌کنند یعنی کسانی که جشن‌های آن ‌طوری علیه اهل سنت می‌گیرند باید بدانند به نوعی در ریختن خون شیعیان پاکستان و عراق شریک هستند.
ایلنا: وزیر کار در کنفرانس جهانی کار کودک: اشتغال به کار همه افراد زیر 15 سال در ایران ممنوع است.
بهار: سعید صفاتیان، مدیرکل سابق درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر: ماده مخدر «کروکدیل» به پشت مرزهای ایران رسید. /ماده‌ای که از ترکیب قرص کدئین با بنزین، تینر و برخی اوقات جوهر نمک به دست می‌آید. این ماده مخدر از طریق تزریق مصرف می‌شود. قدرت اثر آن چیزی برابر 20 برابر مورفین و پنج برابر هروئین است.
مهر: رئیس دفتر تحقیقات کاربردی پلیس مبارزه با مواد مخدر: گرایش زنان به ماده مخدر شیشه بیشتر از مردان است.
خبرآنلاین: معاون وزیر آموزش‌وپرورش: دانش‌آموز معتاد نداریم.
بهار: خشکی «کارون» شدت گرفته است، به طوری که عمق آن، در اهواز به یک متر رسیده است که حتی قایق تسمه‌ای هم نمی‌تواند در آن حرکت کند.
خانه ملت: عابد فتاحی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: متاسفانه حدود 80 درصد از دریاچه ارومیه به علت بی‌توجهی مسوولان خشک شده است./ در صورتی که مسوولان برای نجات این دریاچه اقدامی انجام ندهند، در آینده کشور با بحران توفان نمک روبه‌رو می‌شود.
خبرآنلاین:‌شهینـــدخـــت‌ مولاوردی معاون رئیس‌جمهور: شاید تسهیلات اجتماعی جایگزین افزایش مرخصی زایمان شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها