شناسه خبر : 7438 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خبرنامه

رئیس سازمان صنعت استان تهران از توزیع پنج هزار تن پسته کیلویی ۳۰ هزار تومان خبر داد

توزیع پنج هزار تن پسته 30هزار‌تومانی
رئیس سازمان صنعت استان تهران از توزیع پنج هزار تن پسته کیلویی 30 هزار تومان خبر داد و گفت: با توزیع مرغ منجمد 4800 تومانی، مرغ گرم به زیر ۵۷۰۰ تومان می‌رسد.

زمان واریز عیدانه از زبان احمدی‌نژاد
محمود احمدی‌نژاد خبر داد عیدانه 70 و 90هزار‌تومانی مردم در هفته آینده به حساب آنها واریز خواهد شد.

انبارهای پسته کجاست؟
اسدالله عسگراولادی، صادرکننده کهنه‌کار ایرانی درباره کمبود و گرانی شدید پسته در بازار گفت: صادرکننده‌های پسته انباری برای احتکار ندارند. کمبود پسته در بازار به‌خاطر صادرات نیست بلکه به‌خاطر گران شدن پسته از مبدا، باغ و توسط باغداران است.

ورود 500 خودرو پورشه توسط واردکننده نامعلوم
به گفته امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراها در مجلس، اخیراً تعداد 500 دستگاه خودرو لوکس پورشه از طریق جزیره ابوموسی به کشور وارد شده که مرجع واردکننده و ارز تخصیصی به آن مبهم است.

گمرک طلا و جواهر ترخیص نمی‌کند
عبدالرضا غلامی مدیرکل گمرک تهران گفت: همه کالاها قابلیت ترخیص از گمرک تهران را دارند به استثنای طلا و جواهر و اسکناس که مجاز به ترخیص از گمرک تهران نیستند .

کم‌آبی در ۴۲ سد کشور
وزارت نیرو اعلام کرد: در حالی پنج سد در کشور در حال سرریز شدن است که هم‌اکنون ۴۲ سد کشور از جمله سدهای لار، سیمره، زاینده‌رود، جیرفت، ساوه، ۱۵ خرداد، سیوند، علویان، طرق و ملاصدرا کمتر از ۳۰ درصد حجم خود ذخیره آب دارند.

پسته 30 هزار تومانی نایاب شد
با اینکه رئیس انجمن پسته ایران از عرضه پسته فندقی درجه یک 30 هزار تومانی در نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا در تهران و شهرستان‌های کشور خبر داده، خبرگزاری‌ها از نمایشگاه بهاره تهران گزارش دادند که پسته در غرفه‌های فروش خشکبار نمایشگاه به فروش نمی‌رسد.

صادرات پیاز هم ممنوع شد
به گفته مصطفی دارایی‌نژاد رئیس اتحادیه میادین میوه و تره‌بار با افزایش قیمت پیاز در پی صادرات آن به عراق، به صادرکنندگان اعلام شده که تا اطلاع بعدی پیاز صادر نکنند .

یک تصمیم عجیب برای صنعت فولاد
روزنامه خراسان گزارش داده که یک مقام مسوول خواستار محرمانه شدن قرارداد مربوط به اجرای هفت طرح مهم فولادی و برخی از طرح‌های مربوط به افزایش تولید آهن در کشور شده و عنوان کرده که این طرح ها بر اساس برخی تبصره‌های قانون برگزاری مناقصات جزو معاملات محرمانه قرار بگیرد و به صورت ترک تشریفات مناقصه به برخی شرکت‌های خاص واگذار شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها