شناسه خبر : 5200 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با احتساب تعداد افرادی که یارانه آنها در این ماه حذف شده‌ است، تعداد حذف‌شدگان از یارانه نزدیک به دو میلیون نفر می‌شود.

تسنیم: رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها با تاکید بر اینکه فعلاً برای تجدیدنظر در نرخ سود بانکی زود است، گفت: گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که برخی بانک‌ها سودهای ۲8-۲7‌درصدی هم می‌دهند.

اقتصادنیوز:‌ آلن لگوگک سخنگوی پژو با تاکید براینکه برداشته شدن تحریم‌های اقتصادی ما را قادر می‌کند دوباره به بازار ایران بازگردیم، گفت: قصد داریم این بار با یک سرمایه‌گذاری مشترک با طرف ایرانی وارد بازار ایران شویم. این سرمایه‌گذاری اجازه انتقال بهتر تکنولوژی و داخلی‌سازی این محصولات در ایران را خواهد داد.

تسنیم: سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه نوسازی ناوگان هوایی با هواپیماهای ایرباس و بوئینگ انجام می‌شود، گفت: درفاز اول باید سالانه حدود ۸۰ تا ۹۰ فروند هواپیما از نوع بوئینگ و ایرباس برای نوسازی ناوگان هوایی تامین شود.

صداوسیما: رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه سهام عدالت از سال ۸۵ به مدت ۱۰ سال به مشمولان داده شده است، گفت: با اتمام این مهلت، پیش‌بینی ما این است که در نیمه اول سال ۹۶ عملاً این سهام آزاد و واگذار ‌شود.

ایرنا: رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: 45 درصد مالیات ایران از 1500 شرکت دریافت می‌شود و این در حالی است که مالیات مربوط به شهر تهران معادل 55 درصد کل مالیات کشور است که 1500 پرونده بیشتر ندارد.

اقتصادنیوز: معاون نظارتی بانک مرکزی از پیوستن دو هزار صرافی به جرگه صرافان کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

فارس: به منظور پیگیری اجرای «برنامه جامع اقدام مشترک» و انجام هماهنگی‌های لازم با بانک‌ها و سایر دستگاه‌ها، کمیته «برجام» در بانک مرکزی تشکیل شد و اعضای آن منصوب شدند.

تسنیم: وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه از اواخر امسال آثار رفع تحریم‌ها را مشاهده می‌کنیم، گفت: رشد اقتصادی در سال جاری رشد مثبتی بوده است و در سال آینده ارتقا می‌یابد.

مهر: رئیس اتاق ایران با بیان اینکه اگر اتاق بازرگانی مشترک آمریکا-‌ایران تشکیل شود، ایران هم باید ظرف دو ماه اتاق ایران-آمریکا را راه‌اندازی کند، گفت: در صورت موافقت، تجار با روحانی به نیویورک می‌روند.

ایسنا: بر اساس جدیدترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت، تولید خودرو در تیر‌ماه امسال با کاهش 1 /10 درصدی از 102 هزار و 815 دستگاه در تیر 1393 به 92 هزار و 457 دستگاه در تیر 1394 رسید.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها