شناسه خبر : 19646 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خبر های کوتاه

بر اساس مصوبه دولت در خصوص مالیات مسکن مهر به ازای هر واحد مسکن حداکثر سه میلیون ریال مالیات برای یک بار گرفته می‌شود.

مالیات سه میلیونی برای مسکن مهر
بر اساس مصوبه دولت در خصوص مالیات مسکن مهر به ازای هر واحد مسکن حداکثر سه میلیون ریال مالیات برای یک بار گرفته می‌شود.

ممنوعیت گسترش شعب صرافی‌ها
بانک مرکزی اعلام کرد: از این پس شرکت‌های صرافی سراسر کشور جهت افتتاح شعب جدید، ملزم به دریافت مجوز از بانک مرکزی هستند و در صورت عدم رعایت این بخشنامه، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

واردات گوشت از قطب جنوب
آمار گمرک حاکی از آن است در سال گذشته 411 هزار و 791 دلار قطعات گوشت بی‌استخوان یخ‌زده از نوع گاو از منطقه آنتارکتیکا (قطب جنوب) وارد ایران شد.

سقف یارانه‌ها تغییر نمی‌کند
جعفر قادری سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: از آنجا که کمیسیون با مبلغ 42 هزار میلیارد تومان مورد نیاز دولت موافقت کرده است، سقف یارانه‌های پرداختی به هر نفر نیز تغییر نخواهد یافت.

خطر فساد داروهای معطل در گمرک
شهلا میر‌گلوبیات عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از خطر فاسد شدن20 درصد از داروهایی خبر داد که به گفته وی ماه‌هاست در گمرک مانده و به این داروها اجازه ترخیص داده نمی‌شود.

مهاجرت کارت‌های سوخت به مناطق مرزی
شبکه اول سیما گزارش داد: دلالان سودجو، با اجاره کردن کارت‌های سوخت مردم با پرداخت ماهانه 250 هزار تا 850 هزار تومان آنها را به مناطق مرزی کشور می‌برند و بنزین و گازوئیل دریافتی را در کشورهای هم‌جوار به فروش می‌رسانند.

افزایش هفت‌درصدی مصرف بنزین
مدیر تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از افزایش بیش از هفت‌درصدی مصرف این فرآورده در سال جاری خبر داد.

پیش‌بینی افزایش دستمزد کارگران
عضو شورای عالی کار پیش‌بینی کرد که ماحصل رایزنی‌ها و پیگیری‌ها در مورد افزایش حق مسکن و خواربار کارگران در نشست شورای عالی کار، دستمزد کارگران را به 600 هزار تومان نزدیک کند.

بدهکارترین ایرلاین داخلی
مدیر‌عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در حال حاضر ایران‌ایر با ۱۸۸ میلیارد تومان بدهکارترین ایرلاین به شرکت پخش است.

پیشنهاد پرداخت وام ۷۰
تا ۱۰۰ میلیونی ساخت مسکن

رئیس انجمن سراسری انبوه‌سازان کشور گفت: پیشنهاد پرداخت تسهیلات ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی ساخت و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش مسکن به دولت ارائه شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید