شناسه خبر : 8695 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فون آرنا: بر اساس توافق سامسونگ و مایکروسافت قرار بر آن شد که خریداران تلفن‌های هوشمند گلکسی S۶ و گلکسی S۶ Edge، ۱۱۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان را نیز به عنوان جایزه دریافت کنند.

فون آرنا: بر اساس توافق سامسونگ و مایکروسافت قرار بر آن شد که خریداران تلفن‌های هوشمند گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge، 115 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان را نیز به عنوان جایزه دریافت کنند. روشن است که این تصمیم به مذاق گوگل خوش نیامد و حالا ظاهراً این شرکت تصمیم گرفته پاداشی مشابه را برای کاربران G4 در نظر بگیرد. بله، چنانچه تصمیم دارید تلفن همراه G4 را خریداری کنید باید به اطلاع‌تان برسانیم که 115 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی گوگل‌درایو به عنوان هدیه به شما داده می‌شود.
تکنوبوفالو: شاید تعجب کنید که نسخه 17 هزاردلاری اپل واچ موسوم به ادیشن به خوبی مدل 349دلاری اسپورت آن نیست! اما این موضوع حقیقت دارد. در ساخت ادیشن از مواد عالی بهره گرفته شده و ظاهر آن در کل فوق‌العاده به نظر می‌رسد. با این همه، بر اساس گزارشی که از سوی شرکت
DisplayMate منتشر شده، استفاده از کریستال یاقوت کبود تا حدودی عملکرد نمایشگر این ساعت را در محیط‌های پر‌نور تضعیف کرده و این امر یک مشکل جدی برای نمایشگری به این کوچکی محسوب می‌شود.
اندرویداتوریتی: کمپانی فرانسوی DxOMark که در زمینه ساخت نرم‌افزارهای پردازش تصویر مهارت داشته و لنز و دوربین‌های مختلف را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد، پس از بررسی دوربین گلکسی S6 Edge آن را به عنوان بهترین دوربین در میان موبایل‌های هوشمند مشخص کرده است. نکته جالب‌تر اینکه حالا سامسونگ دو رتبه اول را در اختیار دارد؛ جدا از گلکسی اس6 آج، گلکسی نوت4 نیز در رتبه دوم در میان موبایل‌های بررسی‌شده توسط این کمپانی قرار داده شده است.
اندرویدهدلاینز: کمپانی گوگل برای نخستین بار تایید کرده که فروش دستگاه‌های نکسوس آن با در نظر داشتن درآمدهای مالی سه‌ماهه نخست سال 2015 این شرکت کاهش یافته است. اهالی مانتین‌ویو معمولاً سخنی در این مورد یا نحوه پیشرفت برنامه‌هایشان برای محصولات خانواده نکسوس به میان نمی‌آورند. اما این بار انگار اوضاع فرق کرده و پاتریک پیکت مدیرعامل این شرکت در زمان فراخوان عمومی گوگل به مناسبت اطلاع‌رسانی در مورد درآمدهای سه‌ماهه نخست سال 2015 اظهار داشته که فروش خانواده نکسوس با افت روبه‌رو بوده است.
فون آرنا: سامسونگ، یکی از بزرگ‌ترین مشتریان کوالکام، ناگهان تصمیم گرفت همکاری‌اش را با این شرکت در خصوص استفاده از چیپست‌های اسنپدراگون در پرچمدارانش قطع کند؛ تصمیمی که به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران، دست‌کم در مقطع فعلی بسیار عاقلانه بوده زیرا اولین نمونه‌ها از چیپست اسنپدراگون 810، گرمای بیش از حدی از خود ساطع کرده‌اند. حرارتی که گفته می‌شود به دلیل نوع ساخته‌شدنش توسط کمپانی تایوانی TSMC بوده است.
اندروید‌هدلاینز: حدوداً یک سال قبل Azer Jaafoura و تعدادی از همکارانش در شرکت Samsung Electronics تونس تصمیم گرفتند در اوقات فراغت‌شان اپلیکیشنی با نام Backup Memory بسازند که نسخه پشتیبان خاطرات و اطلاعات فرد باشد. این اپلیکیشن به صورت یک پایگاه داده محرک حافظه عمل کرده و به بیمار در شناسایی افراد خانواده، دوستان و نزدیکان، نوع رابطه‌اش با آنها و یادآوری خاطراتش از طریق عکس و ویدئو یاری می‌رساند. این اپ با استفاده از بلوتوث، تلفن‌های هوشمندی را که در فاصله 10متری وجود دارند، پیدا می‌کند. اگر کسی از افراد خانواده و نزدیکان بیمار در این محدوده حضور داشته باشد، Backup Memory اطلاعات مربوط به آن فرد را برای او نمایش می‌دهد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها