شناسه خبر : 16015 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

خبرآنلاین: دفاع مقام معظم رهبری از دولت و تیم مذاکره هسته‌ای: از دولت گله ندارم؛ تیم مذاکره غیور است.

انتخاب: اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: ما در دولت سابق چیزهای عجیبی برایمان اتفاق افتاد. با تضادهای غیرقابل ‌تصور! هرچه ارز می‌خواستیم داشتیم. معنای داشتن ارز یعنی پشتوانه اسکناس. هرچه اسکناس می‌خواستند چاپ کردند. اصلاً وقتی که دولت را تحویل گرفتند، کمتر از صد هزار میلیارد تومان نقدینگی بود. وقتی که تحویل دادند، بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی بود. نقدینگی خودش یک عامل خطرناک و ویروسی است که در جامعه ما افتاده است. آن هشت سال کافی است برای اینکه مدت‌ها مثل هاری در بدن جامعه ما دائماً تزریق سم بکند.

انتخاب: سیداحمد علم‌الهدی امام‌جمعه مشهد: آیت‌الله مصباح‌یزدی سرمایه‌ای در نظام ما هستند که برخی به خاطر مسائل سیاسی به ایشان بی‌حرمتی می‌کنند و عده‌ای هم تحت تاثیر قرار می‌گیرند؛ این روش همان مشرکان قریش است که به پیامبر (ص) جادوگر می‌گفتند.

ندای‌ایرانیان: عیسی کلانتری: احمدی‌نژاد باید در دادگاه پاسخگو باشد. فجایعی که در دولت احمدی‌نژاد پیش‌آمد حرف ما نیست، حرف اصولگرایانی است که از احمدی‌نژاد حمایت کردند؛ قبل از آن کشفش کردند و وی را روی کار آوردند و بعد متوجه شدند که بیراهه می‌رود.

ایسنا: صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه: فشارها بر دستگاه قضا سنگین است. /زمانی، یک گفتمان بسیار بد تحت عنوان «بگم بگم» راه افتاده بود.

شرق: محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت پیشین: غرب به دنبال دستگیری امام زمان است.

ندای‌ایرانیان: صادق خرازی دیپلمات سابق: احمدی‌نژاد تمام شد و رفت. / نظام دیگر اجازه بازگشت او را به قدرت نمی‌دهد.

خبرآنلاین: مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: طرح هسته‌ای مجلس مغایر با قانون اساسی است.

ایلنا: غلامرضا مصباحی‌مقدم نماینده اصولگرای مجلس در جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش: کارهای دو سال قبل علی‌اصغر فانی از چهار سال دولت قبل بیشتر بوده است.

ایرنا: غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش: فانی شومن و خالی‌بند نیست. / متناسب با سهم وزیر او را زیر سوال ببریم.

خبرآنلاین: محمد میرمحمدصادقی سخنگوی پیشین قوه قضائیه: مصوبه مجلس درباره صیانت از مذاکرات هسته‌ای نفع و ضرری برای مذاکرات هسته‌ای ندارد. / متن طرح شتاب‌زده نوشته شده است.

انتخاب: کامرسانت خبر داد؛ S300 دیگر تولید نمی‌شود؛ ایران پذیرفته است که سامانه ضدموشکی آنتی 2500 را تحویل بگیرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها