شناسه خبر : 43584 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

اجرای قانون

رئیسی: هدف مولدسازی، استفاده از ثروت‌های متوقف‌مانده برای رونق تولید و تسریع پیشرفت کشور است

اجرای قانون

در نشست سران سه قوه که در دفتر رئیس‌جمهوری برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات دستور کار این نشست مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. سران قوا، پیگیری و اجرای کامل قانون مولدسازی اموال مازاد دولت با همکاری همه قوا و نهادهای کشور را مورد تاکید قرار دادند.

سیدابراهیم رئیسی در جلسه هیات دولت نیز با تاکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای مولدسازی دارایی‌های دولت در راستای اجرای مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، لزوم تبیین هرچه بیشتر ابعاد و دستاوردهای این اقدام را برای رفع ابهامات متذکر شد و افزود: هدف مولدسازی دارایی‌های دولت این است که در اجرای قانون، از ثروت‌های بلااستفاده و متوقف‌مانده در دستگاه‌ها برای رونق تولید و تسریع پیشرفت کشور استفاده بهینه شود.

رئیسی با بیان اینکه ارزش و اهمیت امکانات و سرمایه‌ها، در گرو فعال شدن آنها در مسیر رونق تولید و رشد و پیشرفت کشور است، خاطرنشان کرد: هدف مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، اجرای قانون در جهت مولدسازی اموال راکد دستگاه‌ها، با پشتوانه قانونی و حقوقی و بر اساس روشی اصولی است که با استفاده از تجارب گذشته به‌ویژه تجربه اجرای ناصحیح سیاست خصوصی‌سازی، انجام خواهد شد. 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها