شناسه خبر : 7896 لینک کوتاه

طرح موضوع

حراج در وقت اضافه

انتخابات برگزار شده و دولت نو آمده است، طبعاً در هر سازمان و وزارتخانه‌ای مسوولان و روسای قدیمی هم باید بروند و تشکیلات را به اصطلاح صحیح و سالم به مسوولان جدید تحویل بدهند.

انتخابات برگزار شده و دولت نو آمده است، طبعاً در هر سازمان و وزارتخانه‌ای مسوولان و روسای قدیمی هم باید بروند و تشکیلات را به اصطلاح صحیح و سالم به مسوولان جدید تحویل بدهند. در همه جا روال همین است. با این حال انگار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و معاونانش طرح و برنامه‌های دیگری دارند. نشان به آن نشان که در این روزهای آخر همچنان بر صندلی تکیه زده و مشغول کارند. آن هم چه کارهایی. یکی همین ماجرای واگذاری جزیره آشوراده در دریای خزر است.
این جزیره را 40 سال است سازمان محیط زیست و نیای سابقش، با چنگ و دندان از طمع طمع‌کاران حفظ کرده‌اند. اما حالا محمدجواد محمدی‌زاده تنها مسوول بلندپایه بازمانده از دولت دهم می‌خواهد همه این تلاش‌های 40‌ساله را بر باد بدهد، آن هم در وقت اضافی ریاست خود بر این سازمان. در این دو صفحه تلاش شده است شرح آنچه این روزها بر جزیره آشوراده رفته از تلاش سازمان محیط زیست برای واگذاری آن تا مخالفت مخالفان را ذکر کنیم.
البته بسیاری از دوستداران محیط زیست بر این امیدند که با تعیین رئیس جدید سازمان همه نقشه‌هایی که برای تصاحب این جزیره ملی طرح و اجرا شد باطل شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها