شناسه خبر : 6799 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فارس: رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: نظر وزیر اقتصاد عدم‌ افزایش مالیات ارزش افزوده برای سال ۹۴ است.

مهر:حجم روان‌آب‌های کشور در مهرماه سال‌ جاری در مقایسه با همین زمان در سال گذشته در تمامی حوضه‌‌های اصلی کشور کاهشی بوده و در حوضه‌های دریای خزر، خلیج فارس، دریاچه ارومیه، مرکزی و هامون به ترتیب 16، یک، 18، 3 و 21 درصد کاهش یافته است.

ایرنا:محمدابراهیم مداحی، رئیس کمیسیون چشم‌انداز و امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: 60 درصد از اقتصاد کشور در دست شش استان است که این عادلانه نیست.

ایلنا:نشریه تایمز مدعی شد احتمال دارد پس از حصول توافق جامع هسته‌ای میان ایران و گروه موسوم به 1+5، دفتر بازرگانی آمریکا در ایران افتتاح شود.

ایسنا:رئیس اتحادیه خواربارفروشان تهران گفت: با توجه به باز شدن فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای که تخفیفاتی نیز در اجناس خود می‌دهند، واحدهای صنفی خواربارفروشی فلج شده‌ و جوابگوی هزینه‌های خود نیستند.

مهر:وزیر راه و شهرسازی گفت: از هر 9‌ نفری که در حوادث رانندگی در جاده‌های کشور کشته می‌شوند، هفت نفر آنها مرد هستند که این نشان‌دهنده رانندگی غیر‌ایمن آنهاست.

Aایلنا:معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان آنکه مدیریت سیاسی ایران نمی‌تواند دفاع همه‌جانبه‌ای از تولید خودرو داشته باشد، گفت: در حال حاضر کیفیت خودرو به هیچ عنوان قابل دفاع نیست و مردم نیز از این موضوع گله‌مند هستند.

ایرنا:رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اعلام کرد: برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی در تابستان سال 1393 تراز گردشگران ما به نفع گردشگر ورودی مثبت شد و یک میلیون و 497 هزار نفر گردشگر خارجی وارد و یک میلیون و 417 هزار گردشگر از کشور خارج شدند.

ایسنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه قرار نیست تولیدکنندگان خودرو یارانه بگیرند و پرداخت یارانه تنها مربوط به بخش کشاورزی است، گفت: برای کمک به صنایع 1200 میلیارد تومان تخصیص اعتبار در دولت تصویب شده که هنوز تامین نشده و معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری در تلاش برای تخصیص آن است.

تسنیم: رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه بخشی از اموال گروه امیر‌منصور آریا تا پایان سال فروخته می‌شود از فروش ۱۴۰ میلیارد تومان اموال منقول و غیرمنقول طی هفت ماه نخست سال جاری خبر داد.

ایرنا: بانک‌های ‌ایران‌زمین و توسعه تعاون هم به سامانه قرض‌الحسنه ازدواج متصل شدند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها