شناسه خبر : 5570 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: رئیس‌ کل بانک مرکزی از یکسان‌سازی نرخ ارز در کشور به فاصله پنج تا شش ماه پس از عملی ‌شدن تفاهم هسته‌ای خبر داد.

صدا‌و‌‌سیما: سفرای اتحادیه اروپا در تهران، در دیداری با وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران بر ارتقای همکاری‌های اقتصادی متقابل تاکید کردند.

شانا: میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در بازه زمانی ۶ تا ۱۲ تیرماه امسال، با ۱۴۳ هزار لیتر کاهش نسبت به هفته گذشته، به ۶۶ میلیون و ۵۱۴ هزار لیتر رسید.

ایسنا: علیرضا صالح، معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی عنوان کرد: دولت وارث دو هزار و 900 پروژه نیمه‌تمام و منتقل‌شده از دولت قبل به دولت جدید بود که به قیمت ثابت سال 1392 برای تکمیل این طرح‌ها حدود 400 هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

ایرنا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز بر اساس واقعیت‌های بازار جهانی و به منظور کاهش آثار سیاست‌های مخرب رقبای ایران در بخش تولید فولاد، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان ایمیدرو شرایط صادرات تولیدات فولادی را فراهم کرده‌اند.

فارس: شورای پول و اعتبار، دستورالعمل نحوه محاسبه نسبت خالص دارایی‌های ثابت موسسات اعتباری را مورد بازنگری و اصلاح قرار داد و موسسات مکلف شدند، فرم محاسبه نسبت خالص دارایی‌های ثابت را به صورت ماهانه تهیه و به صورت برخط، در اختیار بانک مرکزی قرار دهند.

ایسنا: تولید انواع خودرو در کشور با افزایش 2 /16درصدی از 225 هزار و 646 دستگاه در سه‌ماهه نخست پارسال به 262 هزار و 161 دستگاه در مدت مشابه امسال افزایش‌یافته است. در این مدت تولید انواع سواری نیز با افزایش 6 /26درصدی از 192 هزار و 295 دستگاه به 243 هزار و 522 دستگاه افزایش‌یافته است.

ایلنا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از مکاتبه آلمانی‌ها برای اعزام یک هیات بلندمرتبه تجاری به ایران خبر داد و افزود: یک هیات ۳۰۰نفره از تجار ایتالیایی به زودی به ایران می‌آیند.

صدا‌و‌سیما: مهدی کرباسیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته صادرات 5 /2میلیون‌تنی فولاد داشتیم که امسال به چهار میلیون تن افزایش می‌یابد.

مهر: با تصویب دولت، تولید، واردات، خرید و به‌کارگیری دستگاه‌های یونیزاسیون برای باران‌زایی و کاهش گرد و غبار به جز در امور تحقیقاتی، بدون مجوز کمیسیون علمی، تحقیقاتی و فناوری هیات دولت ممنوع شد.

ایسنا: مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه درخواستی از ناحیه شاتل برای خرید سهام شرکت مخابرات اعلام نشده، گفت: شرکت توسعه اعتماد مبین 30 خردادماه آگهی مزایده‌ای را منتشر کرد که طی آن متقاضیان می‌توانستند تا هشت تیرماه مراجعه و اسناد مزایده را خریداری کنند، اما تا تاریخ تعیین‌شده کسی مراجعه نکرد و پرونده مزایده موقتاً بسته شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها