شناسه خبر : 12154 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

فارس: وزیر اقتصاد با اشاره به رشد یک‌درصدی اقتصاد در سال 1394 گفت: با توجه به وضعیت موجود، رشد اقتصادی سال 1394 باید منفی می‌شد و اگر این اتفاق رخ نداده به دلیل مجموعه سیاست‌های اقتصادی دولت بوده است.
تسنیم: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تاکنون هشت هزار واحد صنفی کوچک جهت دریافت تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند که از آن میان ۴۰۰ مورد به بانک‌ها معرفی شد تا تسهیلات ویژه دریافت کنند.
مهر: محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت با بیان اینکه سیگنال‌های خروج از رکود صنعتی در ماه‌های ابتدای سال جاری نمایان شده است، گفت: در سه‌ماهه ابتدای امسال از دوره رشد منفی صنعت خارج شدیم.
ایرنا: رئیس‌کل بیمه مرکزی ایران گفت: اگر نرخ‌شکنی و ارائه نرخ‌های غیر فنی و رقابت‌های ناسالم در صنعت بیمه ادامه یابد، بیمه مرکزی و شورای عالی بیمه با اعلام کف نرخ‌ها به موضوع ورود پیدا خواهد کرد.
صداوسیما: مرکز آمار ایران طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 را در مهر و آبان در سراسر کشور اجرا می‌کند.
مهر:‌ با حکم وزیر نفت، علی کاردر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی نفت ایران جای رکن‌الدین جوادی معاون سابق وزیر نفت را گرفت.
ایرنا: نـخسـتین قــرارداد همکاری‌های مشترک در صنعت پتروشیمی پس از لغو تحریم‌ها، میان ایران و سوئیس برای مشارکت در ساخت در پتروشیمی صدف امضا شد.
صداوسیما: مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد که بر اساس پیش‌بینی‌ها با تکمیل طرح‌های توسعه‌ای، ظرفیت پالایشی کشور امسال به یک میلیون و 850 هزار بشکه در روز می‌رسد.
مهر: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اثرات وام ۸۰ میلیون‌تومانی بر بازار مسکن گفت: از محل ثبت‌نام متقاضیان در صندوق پس‌انداز مسکن یکم، سه هزار میلیارد تومان به بازار مسکن تزریق می‌شود.
مهر: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات کاهش قیمت ۳۰ درصدی پهنای باند اینترنت را تصویب کرد و بر این اساس مقرر شد قیمت اینترنت برای کاربران نهایی ۱۵ درصد کاهش یابد.
اقتصادنیوز: خزانه‌داری کل کشور در گزارشی اعلام کرد: مجموع بدهی‌ها و مطالبات شهرداری تهران به /از دولت به ترتیب مبلغ 39.654.544 و 7.351.056 میلیون ریال است. به عبارت دیگر در حال حاضر شهرداری تهران به‌طور خالص مبلغ 32.303.488 میلیون ریال به مجموعه دولت (از جمله بانک‌های دولتی) بدهکار است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها