شناسه خبر : 3045 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

شهروند: شیراز۶۵۰۰‌ساله شد. کاوش‌های باستان‌شناسان در تپه پوستچی شیراز، تاریخ این شهر را تکان داد و پیشینه شکل‌گیری این شهر را سه هزار سال عقب برد.
ایرنا: عیسی کلانتری، مجری طرح احیای دریاچه ارومیه، انتقال آب دریای خزر به دریاچه ارومیه را منتفی دانست و گفت: آب دریای خزر به لحاظ ساختار شیمیایی و اقتصادی قابلیت انتقال به دریاچه ارومیه ندارد. از نظر ما این موضوع منتفی است و هیچ‌گونه توجیه اقتصادی ندارد.
مهر: علیرضا جزینی؛ قائم‌مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر: «آسیب و مساله اجتماعی، راه‌حل اجتماعی می‌طلبد و باید بتوانیم کارکردهای اجتماعی را فعال کنیم. یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی در کشور، اعتیاد است که باید در طول برنامه ششم توسعه، هم در شیوع و هم بروز ۲۵ درصد کاهش یابد. البته اکنون خیرین ذهنیت مناسبی از کمک به معتادان ندارند و خیلی از آنها معتقدند کمک به معتاد ثواب که ندارد هیچ، نتیجه معکوس نیز در پی دارد اما موفق شدیم در سال گذشته ۵ /۴ میلیارد تومان از محل خیرین برای موضوع اعتیاد جذب کنیم.»
فارس: محمد اسلامی رئیس اداره باروری: ۱۳میلیون زوج در آستانه ازدواج در حال از دست دادن سن باروری هستند، به همین دلیل قرار است برنامه غربالگری ناباروری برای زوجینی که دو سال از ازدواج‌شان گذشته و باردار نشده‌اند، اجرا شود.
ایرنا: یوسف طباطبایی‌نژاد، امام‌جمعه اصفهان: شرارت‌ها و مواد مخدر، امنیت جامعه را از بین می‌برد. / دوچرخه‌سواری بانوان در گوشه و کنار شهر نیز از جمله موارد ناامنی در جامعه است.
شهروند: کوچ دختران بااستعداد فوتبال ایران به عراق. / سارا قمی،‌ زهرا قنبری، زمرد سلیمانی، فروغ موری و کویستان خسروی پنج بازیکن ایرانی هستند که در ماه‌های اخیر پیشنهادهایی را از سوی تیم‌های عراقی دریافت کردند و راهی لیگ این کشور شدند.
تسنیم: محمدحسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم: یکی از دانشگاه‌های شهر تهران که دارای ساختمان‌های متعدد و پراکنده در سطح شهر است برای تجمیع ساختمان‌های خود در حال مذاکره با کمیته امداد امام خمینی (ره) و تهاتر این ساختمان‌ها با ساختمان کمیته امداد در منطقه سوهانک است.
ایلنا: عباس پوریانی رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی استان تهران: از هر سه ازدواج تهرانی‌ها، یکی به طلاق ختم می‌شود. / در سال گذشته ۱۰هزار و ۴۳۲ مورد درخواست طلاق از سوی زوجه و فقط ۳۴ مورد از سوی زوج به ثبت رسیده است.
مهر: شکارچیان متخلف در منطقه دماوند به پرداخت جریمه نقدی و همچنین ۵۰ ضربه شلاق به جرم توهین به محیط‌بانان محکوم شدند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها