شناسه خبر : 13824 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

خبرآنلاین: سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا: از همه آقایان درخواست می‌کنیم تا درخصوص پوشش‌شان هنجارها را رعایت کنند اما اگر فردی اصرار بر هنجارشکنی کند برابر قانون با وی برخورد می‌شود... چنانچه خودرویی دور از انظار و خارج شهر باشد داخل آن به‌عنوان حریم خصوصی محسوب می‌شود ولی در شهر جزو حریم خصوصی به حساب نمی‌آید.

ایسنا: مجید ارجمندی رئیس اورژانس اجتماعی بهزیستی خبر داد؛ ازدواج ٣٦٠ دختر زیر ١٤ سال در ایران

شرق: احمد دلبری، مدیرکل بهزیستی استان تهران: کمتر از ١٠‌ درصد زنان، معتاد هستند اما خطر کاهش سن اعتیاد دختران نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده است و در کنار این موارد باید نگران کشیده‌ شدن پای مواد مخدر به مدارس دختران باشیم.

اعتماد: ٦٥ درصد زنان کرمانشاهی، موسیقی کلاسیک و ٦٣ درصد پاپ و جاز گوش می‌دهند.

شهروند: مدیرکل حفاظت محیط ‌زیست تهران دلیل خزان زودرس درختان خیابان ولیعصر را اعلام کرد: عمر اکولوژیک چنارهای ولیعصر تمام شده است.

اعتماد: پیرحسین کولیوند، معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر با اشاره به ابلاغیه سازمان غذا و داروی کشور عربستان گفت: لازم است بیمارانی که نیاز به دارو در سفر حج دارند، برای داروی خود نسخه پزشک را همراه داشته باشند و ترجیحاً این نسخه به زبان انگلیسی باشد.

ایرنا: مصطفی قانعی، رئیس انستیتو پاستور ایران: ساخت واکسن هرویین و مرفین فقط یک طرح تحقیقاتی است و جنبه دارویی و قانونی ندارد.
ایرنا:‌ محمد مهدی‌زاده، معاون آموزش سازمان سوادآموزی کشور: بر اساس مصوبه هیات دولت، بی‌سوادان زیر ٥٠‌ سال کشور درصورت باسواد شدن به صورت خودآموز، پاداش مادی می‌گیرند.

اعتماد: مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: برنامه جامع گردشگری کشور تا پایان سال ١٣٩٤ تهیه می‌شود، تا از ابتدای برنامه پنج‌ساله ششم توسعه کشور از سال ١٣٩٥ به اجرا درآید.

فارس:‌ رضا قدیمی، مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران: هیچ سگی با تیر مستقیم کشته نمی‌شود. روزانه ٣٠ تا ٤٠ قلاده سگ را زنده‌گیری می‌کنیم.

فارس: رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو: در مورد لبنیات پرچرب، نظر ما افزایش قیمت است اما در مورد شیر و لبنیات کم‌چرب طرفدار کاهش قیمت آنها با هدف افزایش مصرف هستیم.

خبرآنلاین:‌ سید‌محمد‌علی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: ٤٢ هزار و ٨٧٩ آزاده داشته‌ایم که ٣٦ هزار نفر از آنها رزمنده بوده و در قالب نیروهای سپاه، ارتش و ناجا به جبهه اعزام شده و به اسارت دشمن درآمدند و حدود ٩٠ درصد اسرای ایرانی هنگام اسارت زخمی بودند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها