شناسه خبر : 45787 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بیمه سامان «زنگ بیمه» را در قزوین نواخت.

«بیمه» یکی از اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین نیازهای امروز است

بیمه سامان «زنگ بیمه» را در قزوین نواخت.

رپرتاژ آگهی: هفتم آذر ماه و در نخستین روز از هفته بیمه، با مشارکت شرکت بیمه سامان، رویداد «زنگ بیمه» در مدرسه پسرانه حکمت و نجاتیه استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در این رویداد که با حضور «عبدالرسول عطایی» معاون اجرایی، «نوید نظارتی» مدیر منطقه یک و «علی محمد قنادی پور» رئیس شعبه قزوین شرکت بیمه سامان و با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برپا شد، «زنگ بیمه» به صدا در آمد.

معاون اجرایی بیمه سامان در این مراسم با تاکید بر این که «بیمه» یکی از اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین نیازهای امروز است گفت: در زندگی همه انسان‌ها اتفاقاتی غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد و در آن روز است که خدمات شرکت‌های بیمه، یاری‌رسان خواهد بود. عطایی با ابراز خرسندی از این که مفهوم بیمه پس از سال‌ها به مدارس و کتاب‌های درسی وارد شده است گفت: بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، از مهمترین پوشش‌های بیمه‌ای است که باید توسط خانواده‌ها برای فرزندان تهیه شود. در این مراسم، همچنین به ۲۰۰ دانش‌آموز کتاب‌هایی با محتوای آموزشی بیمه برای کودکان و لوازم‌التحریر اهدا شد.

سامان2

«زنگ بیمه» رویدادی است که به منظور آشنا کردن دانش‌آموزان با مفاهیم بیمه‌ای و با حمایت شرکت‌های بیمه در مدارس کشور اجرا می‌شود. شرکت بیمه سامان علاوه بر استان قزوین، طی هفته بیمه در ۲۲ استان دیگر نیز رویداد زنگ بیمه را اجرا می‌کند.

سامان1