شناسه خبر : 45285 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

روند افزایشی اعتماد به برندTCL : چگونه این شرکت موفق شد؟

با توجه به تنوع بالای تلویزیون‌ها در سراسر جهان، انتخاب تلویزیونی که امکانات مناسبی براساس نیازی که داریم گاها ممکن است برایمان سخت شود.

روند افزایشی اعتماد به برندTCL : چگونه این شرکت موفق شد؟

رپرتاژ آگهی: به همین دلیل قبل از خرید تلویزیون هوشمند باید اطلاعات کافی در تلویزیون های موجود در بازار داشته باشیم. تی سی ال (TCL) به عنوان یکی از برندهای نام آشنا در حوزه تولید تلویزیون‌های با کیفیت همواره سعی بر این داشته که با پیشرفته‌ترین تکنولوژی های روز دنیا تلویزیون‌های خود را تولید کند؛ که با حضور در بیش از 80 کشور دنیا این هدف محقق شده و بیش از نیمی از مردم با محصولات برند تی سی ال آشنا هستند.

تی سی ال ؛ تلویزیون برتر در سال‌های اخیر

تلویزیون تی سی ال یک برند نام آشنا و با کیفیت بالا است که در چند سال اخیر با ارائه مدل‌های متنوع براساس نیاز مشتریان خود تبدیل به برند محبوب مردم در تمام جهان شده است و این اعتماد جهانی با عرضه محصولات جدید روز به روز در حال افزایش است.

چرا تلویزیون تی سی ال ؛ برند محبوب مردم شده است؟

تی سی ال با ارائه مدل‌های مختلف با کیفیت بالا و متناسب با هر بودجه‌ای توانسته نیاز کاربران را برطرف کند و جوایز ارزشمندی را در سطح جهانی از آن خود کند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • کسب رتبه دوم تولیدکننده تلویزیون در بازار جهانی در سال‌های 2017 و 2018

  • کسب رتبه دوم برند پرفروش در سال 2019

  • کسب رتبه اول تلویزیون هوشمند اندروید در سال 2022

  • کسب رتبه اول فروش تلویزیون 98 اینجی در سال 2022

  • کسب رتبه اول در بازار جهانی به عنوان پادشاه Google TV در سال 2023

جلب رضایت و اعتماد مشتریان یکی از اهداف اصلی تی سی است و شعار اعتماد به انتخاب جهانی منطبق با عملکردی این برند در طول سال های فعالیت خود در نظر گرفته شده است. 

تی سی ال

 از جمله عواملی که باعث شده مردم به این برند اعتماد کنند و خرید تلویزیون تی سی ال روز به روز بیشتر شود، شامل موارد زیر می‌شود:

قیمت مناسب نسبت به کیفیت تلویزیون

TCL تلویزیون‌هایی با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب عرضه می‌کند؛ این امر برند تی سی ال را تبدیل به انتخاب اول نسبت به رقبای دیگر می‌شود.  

کیفیت تصویر خوب

بسیاری از مدل‌های TCL از تکنولوژی‌هایی مانند 4K و HDR پشتیبانی می‌کنند، که باعث می‌شود کیفیت تصویر بسیار خوبی ارائه دهند. درواقع کیفیت تصویر 4K با 4 برابر وضوح بیشتر نسبت به فول اچ دی، تعداد پیکسل‌های عمودی و افقی تشکیل‌دهنده تصویر را افزایش می‌دهد و لذت تماشای تصاویر را افزایش می‌دهد.

پشتیبانی تلویزیون‌های هوشمند تی سی ال از تکنولوژی HDR10 باعث افزایش تضاد رنگی تصاویر می‌شود. این فناوری با افزایش کنتراست تصویر یعنی روشن‌تر شدن نقاط روشن و تیره‌تر شدن نقاط تیره، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد.

استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا

تی سی ال از آخرین فناوری‌های جهانی در تلویزیون‌های خود استفاده می‌کند. مدل‌های جدید این محصولات مجهز به فناوری QLED است که باعث ایجاد رنگ‌هایی با بیشترین خلوص می‌شود زیرا نور را از لایه‌های دارای نانوکریستال نیمه رسانا و کوچک عبور می‌دهد. این تلویزیون با تکنولوژی Dolby Atmos تجربه صدای شگفت‌انگیز را فراهم می‌کند.

امکان اتصال به اینترنت

تلویزیون‌های هوشمند تی سی ال در آخرین ورژن خود مجهز به Google TV و سیستم عامل اندروید 11 هستند. قابلیت اتصال به اینترنت در این مدل‌های تی سی ال به همراه نصب نرم‌افزارهای کاربردی، یک دوست هوشمند واقعی را در کنار شما قرار می‌دهند. بنابراین دسترسی به دنیای سرگرمی اینترنت و وبگردی را برای مخاطبان ممکن ساخته است.

مناسب برای گیمینگ

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های تلویزیون‌های جدید تی سی ال مربوط به نرخ به روزرسانی است. پنل این تلویزیون 144 هرتزی است، از نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال تلویزیون تی سی ال مدل C745 با ویژگی‌هایی که دارد برای گیمرها مناسب است. این تلویزیون دارای پردازشگر قدرتمندی است که اجازه می‌دهد تا بهترین تصویر را از منابع مختلف و یا کنسول‌های بازی تماشا کنید. همچنین با فناوری MEMC این محصول تجربه بازی بسیار روان‌تری در دسترس شماست.

طراحی جذاب و مدرن

طراحی جذاب و مدرن

محصولات این شرکت همگی از طراحی روز بهره برده و نمایشگرهایی کم حاشیه با ظاهری جذاب دارند. طراحی مدرن بسیاری از مدل‌های TCL باعث می‌شود که در هر محیطی به راحتی جا بیافتند و ظاهر زیبایی به فضا بدهند.

تنوع در عرضه محصولات

در حال حاضر، محصولات این شرکت در مدل‌های بسیار متنوعی به فروش می‌رسد و هر کدام با توجه به ویژگی‌های خود و نیاز مشتری، در بین مخاطبان طرفداران زیادی دارند. از مدل‌های اقتصادی و ساده گرفته تا مدل‌های پرچم‌دار با ویژگی‌های پیشرفته، که این امکان را می‌دهد تا هر نوع مشتری بتواند یک مدل مطابق با نیازها و بودجه خود پیدا کند.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

تلویزیون های تی سی ال با گارانتی 24 ماه مادیران همراه بوده و شامل کلیه مراحل خرید تا نصب و خدمات پس از فروش است. مشتریان می‌توانند پس از خرید، نسبت به درخواست نصب (رایگان) اقدام کنند و همچنین در صورت بروز هر گونه ایراد، برای تعمیر درخواست دهند.

کلام آخر

درنهایت کیفیت تلویزیون‌های TCL در سطح جهانی قابل قبول است و این شرکت سعی داشته به عرضه محصولات متنوعی بپردازد تا بتواند رضایت مخاطبان خود را جلب کند. از سوی دیگر قیمت تلویزیون‌های تی سی ال در مقایسه با سایر رقبا مناسب‌تر است و همین امر موجب شده تا کاربران با رضایتی که از کیفیت تصویر دارد، به خرید آن بپردازند و به این برند اعتماد کنند.