شناسه خبر : 45199 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

معرفی بهترین هتل های 3 ستاره کیش + قیمت

هتل های 3 ستاره کیش تعدادشان زیاد است و هر یک از آنها دارای امکانات متفاوتی هستند.

اگر شما می‌خواهید با بهترین قیمت هتل‌ های کیش را رزرو کنید بهتر است که به دنبال هتل‌های سه ستاره باشید. هتل‌ های 3 ستاره که در جزیره کیش قرار گرفته‌اند دارای ویژگی‌ها و امکانات مناسبی هستند. بر همین اساس شما می‌توانید اقامتی لذت بخش در انواع هتل‌های سه ستاره جزیره کیش داشته باشید. برخی از مهم‌ترین هتل‌های سه ستاره که در جزیره کیش قرار گرفته‌اند و محبوبیت زیادی دارند را می‌خواهیم در این مطلب معرفی کنیم.

هتل ها سه ستاره در جزیره کیش

هتل ها سه ستاره در جزیره کیش

معرفی هتل های 3 ستاره کیش

 هر یک از هتل‌های سه ستاره جزیره کیش طبق استانداردهای بین المللی طراحی می‌شوند. امکانات این هتل‌ها برای داشتن اقامت بی‌دغدغه بسیار مناسب است. برخی از مهم‌ترین هتل های 3 ستاره کیش که قیمت مناسبی دارند عبارت هستند از :

1. هتل گراند کیش

 هتل گراند را به عنوان بهترین هتل 3 ستاره کیش می‌شناسند که قیمت به صرفه ای برای رزرو دارد. بین انواع هتل‌های سه ستاره، هتل گراند یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره جزیره کیش معرفی می‌گردد که در بلوار موج و دریا قرار گرفته است. طراحی استوانه‌ای این هتل یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

هتل گراند ۴ طبقه است و به طور کلی دارای ۶۰ اتاق می‌باشد. فضای هر یک از اتاق‌های این هتل سرشار از آرامش است و امکانات رفاهی هتل طبق استانداردهای بین المللی می‌باشد.

این هتل 3 ستاره کیش از آنجایی که در نزدیکی اسکله تفریحی قرار گرفته مورد نظر بسیاری از گردشگران می‌باشد. هتل گراند با مراکز خرید مهم مانند مرکز خرید مریم ونوس و ... فاصله زیادی ندارد. بنابراین اگر شما می‌خواهید از هتل خود به بهترین مراکز خرید ارزان قیمت کیش بروید می‌توانید هتل گراند را انتخاب کنید. منو صبحانه این هتل رایگان است. مهمانان قادر هستند در طول اقامت در این هتل از امکانات متفاوت مانند کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، لوازم بهداشتی مناسب و .... استفاده نمایند. اینترنت هتل رایگان است و فضای سبز زیبایی دارد. پذیرش هتل گراند ۲۴ ساعته می‌باشد و دارای رستوران و کافی شاپ است.

2. هتل لوتوس کیش

 یکی دیگر از بهترین هتل های 3 ستاره کیش، هتل لوتوس می ‌باشد. این هتل از جمله هتل‌هایی است که به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته و کیفیت آن بهبود پیدا کرده است. هتل لوتوس در میدان امیرکبیر می‌باشد و از آنجایی که بیشتر گردشگران از خدمات آن راضی هستند به عنوان یکی از بهترین هتل‌های جزیره کیش شناخته می‌شود. معماری هتل لوتوس شبیه معماری ساختمان‌های هخامنشیان می‌باشد. هتل لوتوس را با رنگ سفید رنگ آمیزی کرده‌اند. این هتل دارای ۷۲ اتاق است و خدمات زیادی در هر یک از اتاق‌ها وجود دارند.

بهترین هتل 3 ستاره در کیش

بهترین هتل 3 ستاره در کیش

 تزیینات خلاقانه این هتل 3 ستاره کیش توجه بسیاری از گردشگران را جذب می‌کند. هتل لوتوس دارای ۱۲۰۰ متر مربع مساحت است و در لابی اینترنت رایگان وجود دارد. منوی صبحانه در این هتل رایگان می‌باشد و تمامی لوازم بهداشتی در حمام اتاق‌ها قرار گرفته‌اند. هر یک از اتاق‌ها دارای تلویزیون، سیستم هوای مطبوع، یخچال و ... هستند. هتل لوتوس دارای رستوران و کافی شاپ می‌باشد و تاکسی سرویس ۲۴ ساعته دارد. پارکینگ عمومی این هتل یکی دیگر از خدمات آن به شمار می‌رود.

3. بهترین هتل های 3 ستاره کیش و هتل جام جم

 هتل جام جم کیش به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل های 3 ستاره کیش شناخته می‌شود. این هتل به عنوان مشهورترین هتل معرفی می‌گردد که موقعیت جغرافیایی آن در میدان ساحل است. از آنجایی که موقعیت مکانی این هتل بسیار عالی می‌باشد توجه بسیاری از گردشگران را جلب کرده است. هتل جام جم با مراکز خرید متفاوت مانند مرکز خرید مروارید، مرکز خرید دیپلمات و زیتون فاصله زیادی ندارد. اسکله تفریحی کیش به این هتل بسیار نزدیک است.

 شما می‌توانید با رفتن به اسکله تفریحی نزدیک هتل از امکانات مهیج جزیره استفاده نمایید. کارکنان این هتل 3 ستاره کیش به زبان‌های زنده دنیا مسلط می‌باشند و رفتار مناسبی دارند. هتل جام جم کیش دارای ۴۹ اتاق است که هر یک از آنها سیستم گرمایش و سرمایش مناسبی دارند. در اتاق‌های هتل می‌توانید از وسایل بهداشتی، حمام، یخچال، تلویزیون و ... استفاده کنید. کافی شاپ هتل جام جم به صورت ۲۴ ساعته فعال است این هتل دارای خدمات خانه‌داری، فضای سبز، تاکسی سرویس صندوق امانات و غیره می‌باشد.

4. هتل آرامش کیش

 هتل آرامش کیش به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل های 3 ستاره کیش معرفی می‌گردد. هتل آرامش دارای ۶۷ اتاق است که این اتاق‌ها در سه طبقه طراحی شده‌اند. هتل آرامش در بهترین منطقه جزیره کیش قرار گرفته است. کارکنان هتل آرامش بسیارخوشرو هستند و پاسخ تمامی پرسش‌های شما را با صبوری ارائه می‌دهند. در واقع خدمات عالی که در هتل آرامش وجود دارد موجب شده این هتل را به عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های سه ستاره جزیره بشناسند. تمامی استانداردهای بین المللی برای طراحی این هتل رعایت شده است. مهمانان هتل می‌توانند به راحتی در این هتل اقامت لذت بخش داشته باشند.

این هتل هتل 3 ستاره کیش با مراکز خرید مشهور جزیره کیش مانند ونوس، زیتون، مریم و .... فاصله بسیار کمی دارد. اگر شما می‌خواهید یک اقامت لذت بخش و اقتصادی را تجربه نمایید بدون شک هتل آرامش انتخاب بی‌نظیری خواهد بود. اتاق‌هایی که در هتل آرامش قرار گرفته‌اند دارای فضای بسیار بزرگی هستند و امکانات زیادی دارند.

شما می‌توانید در این اتاق‌ها از تلویزیون، اینترنت پرسرعت، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و ... استفاده کنید. این هتل دارای رستوران و کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، فضای سبز و امکانات ویژه معلولین می‌باشد.

5. هتل های 3 ستاره کیش و هتل هلیا

هتل هلیا کیش به عنوان یکی دیگر از هتل های 3 ستاره کیش شناخته می‌شود. هتل هلیا تمامی امکانات لازم را برای مسافرین فراهم کرده است. هتل هلیا در کنار مراکز خرید مشهور کیش قرار گرفته و با اسکله ساحلی فاصله زیادی ندارد.

هتل هلیا را در دو طبقه طراحی کرده‌اند که به طور کلی دارای ۶۱ اتاق است. پرسنل این هتل مجرب و حرفه‌ای هستند. امکانات زیادی در اتاق‌های هتل هلیا قرار گرفته‌اند که مسافرین می‌توانند از آنها استفاده کنند. ورودی هتل هلیا فضای زیبا و تزیین شده‌ای دارد. اتاق‌های هتل با امکانات متفاوتی مانند تهویه هوای مطبوع، حمام، سرویس خواب راحت و ... آماده گشته‌اند.

 بنابراین مسافرینی که قصد اقامتی راحت و اقتصادی در جزیره کیش دارند می‌توانند این هتل 3 ستاره را رزرو کنند. امکانات زیادی مانند پارکینگ، چای‌خانه سنتی، صندوق امانات، رستوران و کافی شاپ، تراس و ... در این هتل قرار گرفته‌اند. هتل هلیا کیش در میدان ساحل دقیقا مقابل بازار دیپلمات قرار گرفته است.

6. هتل گلدیس

 یکی دیگر از بهترین هتل های 3 ستاره کیش، هتل گلدیس می‌باشد. این هتل را به عنوان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این جزیره به شمار می‌آورند. هتل گلدیس در نزدیکی ساحل دامون است و به شهر تاریخی حریره نزدیک می‌باشد. امکانات زیادی در اتاق‌های هتل گلدیس قرار گرفته‌اند که نسبت به امکانات هتل، شما هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد. رستوران ایرانی، خدمات خانه‌داری کافی شاپ، روم سرویس و ... از جمله خدماتی هستند که در این هتل قرار گرفته‌اند. موقعیت جغرافیایی هتل گلدیس در بلوار ایران جنب پمپ بنزین می‌باشد. تمامی کارکنانی که در هتل گلدیس حضور دارند مجرب و حرفه‌ای هستند. بر همین اساس شما می‌توانید به راحتی با کارکنان هتل ارتباط برقرار کنید و بهترین اتاق را رزرو نمایید.

7. هتل های 3 ستاره کیش و هتل پارس نیک

 هتل پارس نیک یکی دیگر از بهترین هتل های 3 ستاره کیش شناخته می‌شود. این هتل در بلوار دریا قرار گرفته است و فاصله زیادی با ساحل ندارد. اتاق‌های هتل پارس نیک به صورت ۲ الی ۴ تخته آماده رزرو می‌باشند. اگر شما می‌خواهید یکی از هتل‌های ارزان کیش را رزرو کنید و به راحتی از جاذبه‌های گردشگری کیش بازدید نمایید این هتل انتخاب مناسبی است. روشن بودن هر یک از اتاق‌ها یکی از مهم‌ترین ویژگی این هتل به شمار می‌رود. مسافرانی که به این هتل رفته‌اند از خدمات هتل رضایت کافی داشته‌اند. موقعیت جغرافیایی هتل پارس نیک کیش در میدان امیرکبیر بلوار دریا است. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع حمام تخت خواب راحت و غیره هستند.

8. هتل آبادگران

 هتل آبادگران کیش یکی دیگر از هتل های 3 ستاره کیش به شمار می‌رود. این هتل حدود چند قدم با ساحل خلیج فارس فاصله دارد. خدمات و امکانات زیادی در هتل آبادگران قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید از امکانات متفاوت هتل آبادگران مانند رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، خدمات خانه‌داری و ... استفاده کنید.

شما می‌توانید در هتل آبادگران سوئیت رزرو نمایید و با خانواده خود سفر لذت بخشی داشته باشید. تمامی اتاق‌های هتل بسیار تمیز هستند و امکانات لازم برای اقامت لذت بخش دارند. هتل آبادگران کیش در خیابان فردوسی خیابان پروین اعتصامی قرار گرفته است.

هتل سه ستاره در کیش

هتل سه ستاره در کیش

9. هتل های 3 ستاره کیش و هتل تعطیلات

 هتل تعطیلات کیش به عنوان یکی دیگر از هتل های 3 ستاره کیش شناخته می‌شود. اگر شما به دنبال یکی از هتل‌های مقرون به صرفه کیش هستید بدون شک هتل تعطیلات انتخاب بی‌نظیری است. هتل تعطیلات به بیشتر مراکز خرید کیش نزدیک می‌باشد. شما می‌توانید از اتاق‌های ۲ الی ۵ تخته این هتل استفاده کنید.

اگر شما به دنبال سفری ارزان به جزیره کیش هستید بدون شک هتل تعطیلات انتخاب بی‌نظیری است. در هتل تعطیلات محوطه بازی برای کودکان قرار گرفته تا کودکان از اقامت خود لذت ببرند.

سالن بیلیارد، فضای سرسبز، اتاق‌های مجهز و ... به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل 3 ستاره کیش شناخته می‌شوند. تمامی اتاق‌های هتل تعطیلات دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. همچنین شما می‌توانید از خدمات گوناگون هتل مانند یخچال، تلویزیون، حمام، تخت خواب راحت و ... استفاده کنید. موقعیت جغرافیایی هتل تعطیلات بعد از پردیس ۲ میدان سیری می‌باشد.

10. هتل پارسیان

 هتل پارسیان به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل های 3 ستاره کیش شناخته می‌شود. علاوه بر اینکه این هتل به اسکله تفریحی و ساحلی نزدیک است، فاصله آن با نمایشگاه بین المللی چندان زیاد نمی‌باشد. اگر شما به دنبال اقامت به صرفه در کیش هستید بدون شک هتل پارسیان انتخاب بی‌نظیری به شمار می‌رود.

فاصله هتل پارسیان با مکان‌های مهم شهر بسیار کم است. شما می‌توانید با اقامت در این هتل از جاذبه‌های گردشگری کیش در کمترین بازه زمانی بازدید کنید. از نظر بسیاری از مسافرین این هتل دارای امکانات مناسب و قیمت به صرفه می‌باشد. هتل پارسیان موقعیت مکانی بی‌نظیری دارد و به همین دلیل توجه بسیاری از گردشگران را جذب کرده است. هتل پارسیان جنب مرکز تجاری زیتون روبروی سالانه شهر می‌باشد.

11. هتل های 3 ستاره کیش  و هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل های 3 ستاره کیش شناخته می‌شود. این هتل نزدیکی مراکز خرید کیش قرار گرفته و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از گردشگران است. هتل سان رایز دارای رم سرویس، اینترنت رایگان، فضای سرسبز، سفره خانه و ... می‌باشد. سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل به صورت ۲ الی ۴ نفره هستند.

قیمت رزرو هر یک از اتاق‌های این هتل بسیار به صرفه و مناسب می‌باشد. اگر شما به دنبال اقامت خاطره انگیز با هزینه مناسب در کیش هستید بدون شک این هتل برای شما انتخاب بی‌نظیری است.

 اتاق‌های این هتل 3 ستاره کیش مجهز به سیستم تهویه مطبوع، حمام، تخت خواب راحت و ... می‌باشند. شما می‌توانید از خدمات متفاوت هتل مانند اینترنت رایگان، پارکینگ و ... استفاده نمایید. هتل سان رایز در میدان پردیس مقابل بازار پردیس ۲ قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی مناسب هتل موجب شده که بسیاری از گردشگران این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

جمع بندی

اگر می خواهید یکی از بهترین هتل های 3 ستاره کیش را رزرو کنید باید تمامی هتل هایی که معرفی کردیم را از نظر امکانات و ویژگی هایی که دارند ارزیابی کنید. قیمت انواع هتل‌های 3 ستاره در جزیره کیش مناسب است. این مسئله موجب گشته تا بیشتر مسافرین برای اقامت در کیش، هتل‌های سه ستاره را انتخاب نمایند.