شناسه خبر : 45098 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

نحوه استفاده از زانوبند زاپیامکس به چه صورت است؟

زانوبند زاپیامکس به عنوان یک زانوبند طبی دارای فناوری پیشرفته UIC در درمان انواع زانو درد موثر است.

نحوه استفاده از زانوبند زاپیامکس به چه صورت است؟

 این زانوبند به طور همزمان از سه تکنولوژی اولتراسوند، نور مادون قرمز و امواج کلاک پالس بهره برده است و به همین دلیل اثربخشی بسیار بالاتری در مقایسه با سایر انواع زانوبندهایی دارد که نمونه های آن را تا به حال مشاهده کرده اید. اما نحوه استفاده از زانوبند زاپیامکس چگونه است؟ آیا در استفاده از آن باید ملاحظات خاصی را رعایت کنید؟ اینها سوالاتی است که قرار است به نقل از فروشگاه زاپیاشاپ به آنها پاسخ دهیم.

تاثیر گذاری زانوبند زاپیامکس بر روی زانو درد

احتمالا مشاهده کرده اید که در صورت بروز انواع گرفتگی و درد عضلانی فشرده سازی ناحیه می تواند تاثیر بسیاری در کاهش درد داشته باشد. به همین دلیل استفاده از زانوبندهای طبی یکی از اولین گزینه ها برای افرادیست که بدنبال درمانهای خانگی و فوری هستند. زاپیامکس اما تفاوت هایی با زانوبندهای معمولی دارد که باعث شده اثربخشی بسیار بالاتری داشته باشد. این زانوبند به وسیله فناوری اولتراسوند ناحیه را گرم می کند، بوسیله نور مادون قرمز منجر به افزایش خونرسانی و اکسیژن رسانی می شود و بوسیله تکنولوژی کلاک پالس باعث تحریک بافت آسیب دیده به ترمیم سریعتر می شود.

چه زمان هایی باید از زانوبند زاپیامکس استفاده کنیم؟

به طور کلی زانوبند زاپیامکس منجر به تسکین انواع زانو درد و کاهش تورم در زانو می شود. فرقی نمی کند که به یک زانو درد مزمن مثل آرتروز زانو مبتلا باشید یا اینکه بتازگی بر اثر یک صانحه دچار انواع آسیب دیدگی زانو مثل پارگی رباط صلیبی، پارگی مینیسک یا شکستگی و جابه جایی کشکک زانو شده باشید؛ با زاپیامکس می توانید علاوه بر تسکین درد روند ترمیم و احیای بافت آسیب دیده را تسریع کنید.

نحوه بستن زانوبند زاپیامکس

نحوه بستن زانوبند زاپیامکس

زانوبند زاپیامکس دارای یک پد و یک آداپتور است که به برق شهری وصل می شود. پد زاپیامکس از مواد ضد حساسیت تهیه شده است و به همین دلیل برای افرادیکه پوست حساسی دارند ناراحتی و آلرژی ایجاد نمی کند. پد زانوبند زاپیامکس را باید بر روی زانو قرار دهید و آن را روی زانو ثابت کنید. زانوبند زاپیامکس طوری طراحی شده است که برای انواع سایز زانو قابل استفاده باشد پس نگران این موضوع نباشید. پس از بستن زانوبند دستگاه را به برق وصل کنید. سپس در حالت استراحت به طوریکه بر روی زانو فشار وارد نشود باقی بمانید.

دفعات استفاده از زانوبند زاپیامکس برای تاثیرگذاری بیشتر

برای بهره مندی از ویژگی های مثبت و منصر به فرد زانوبند زاپیامکس باید زانوبند را به مدت یک ساعت برای مدت حداقل یک ماه بر روی زانو ببندید و دستگاه را به برق وصل کنید. بستن زانوبند باید در زمانی باشد که در حال استراحت هستید. مشاهده نتایج در روزهای اولیه استفاده از دستگاه محسوس نخواهد بود اما با طی شدن روند درمان بهبودی سریعی ایجاد خواهد شد. به همین دلیل توصیه می شود تا تکمیل مدت درمان صبور باشید.

آیا زانوبند زاپیامکس را باید سفت برروی زانو بست؟

زانوبند زاپیامکس نباید خیلی سفت یا خیلی شل بسته شود. نحوه بستن زانوبند باید به گونه ای باشد که زانو نه خیلی تحت فشار باشد و نه خیلی آزاد باشد. اگر زانوبند را بیش از حد سفت ببندید باعث می شود زانو بیش از گرم شود و باعث ایجاد ناراحتی در زانو شود. همچنین در صورت شل بستن زانوبند امواج مفیدی که در این دستگاه وجود دارد را دریافت نخواهید کرد. به همین دلیل در هنگام استفاده از زانوبند به میزان فشار وارد شده بر زانو دقت داشته باشید.

آیا زانوبند زاپیامکس برای تسکین شکستگی های زانو قابل استفاده است؟

استفاده از زانوبند زاپیامکس برای درمان طیف گسترده ای از بیماری های زانو توصیه می شود. اما سوال اینجاست که آیا در درمان آسیب دیدگی های جدی زانو هم می توان از زاپیامکس به عنوان یک گزینه درمانی استفاده کرد. در پاسخ باید گفت که زاپیامکس تنها یک روش تسکین درد و کمک به ترمیم بافت آسیب دیده است و در درمان مشکلات ساختاری زانو مثل شکستگی کشکک، پارگی رباط صلیبی و موارد دیگر به عنوان یک درمان اصلی شناخته می شود. اما می توان به عنوان یک درمان مکمل روی آن حساب کرد. به خصوص استفاده از این زانوبند طبی برای تسکین درد پس از جراحی زانو و جراحی تعویض مفصل زانو استفاده کرد.

چطور زانوبند زاپیامکس اصل بخریم؟

برای خرید زانوبند زاپیامکس دقت داشته باشید که از طریق وب سایت های معتبر اقدام کنید. چراکه این روزها نمونه های تقلبی این محصول در بازار با قیمت پایین تری به فروش می رسند. محصول تقلبی فاقد استانداردهای لازم در این محصول است و گذشته از آن استفاده از آن می تواند عوارض جدی به همراه داشته باشد. زانوبند زاپیامکس اصل همراه با کارت رجیستری عرضه می شود که از این طریق شامل خدمات پس از فروش می شود. شرکت تولیدکننده این محصول تدابیری اندیشیده است که بتوان از طریق ارسال کد کالا در سایت تولیدکننده اصل بودن محصول را چک کرد.

زانوبند زاپیامکس بهترین زانوبند برای تسکین درد

زانوبند زاپیامکس به عنوان یک زانوبند طبی از چند طریق به بهبود و تسکین انواع دردهای زانو مثل آرتروز، پارگی رباط صلیبی و موارد دیگر کمک می کند. اما به یاد داشته باشید که زانوبند زاپیامکس هرگز به عنوان یک درمان کلی مطرح نیست و تنها می توان به عنوان یک درمان مکمل روی آن حساب کرد.